کد خبر : 268827
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
-

اولتیماتوم صنعت برق به رمزارزهای غیر مجاز

اولتیماتوم صنعت برق به رمزارزهای غیر مجاز

در پی خاموش کردن مراکز استخراج مجاز رمزارز، شرکت توانیر اطلاعیه ای صادر کرد و در آن به رمزارزهای غیر مجاز هشدار جدی داد.

به گزارش عصرقائم، در این اطلاعیه آمده است که مطابق مجوزات صادره وزارت صنعت معدن و تجارت تاکنون ۵۰ مرکز استخراج رمز ارزها مجموع قدرت مصرفی ۲۰۹ مگاوات در ۱۴ استان با صنعت برق قرار داده بسته و در چارچوب مقررات فعالیت می‌کنند. با توجه به هماهنگی قبلی و مفاد قرارداد با توجه به اینکه در دوران اوج مصرف برق تابستان، اولویت اول صنعت برق، ‌تأمین برق مراکز حیاتی و حساس است، تمامی مراکز استخراج قانونی رمز ارز از ابتدای خرداد ماه مصرف برق خود را متوقف کرده و این توقف فعالیت تا شهریور ماه و پس از کاهش نیاز مصرف شبکه ادامه خواهد داشت.

با توجه به شرایط بیماری فراگیر کرونا که استمرار تأمین برق برای تمامی بخش‌ها وضعیت حیاتی به خود گرفته است،‌ مجددا به تمامی مصرف‌کنندگان غیر مجاز رمز ارز که به صورت مخفیانه و با سوء استفاده از اشتراک برق مردم، این انرژی حیاتی را می‌بلعند اکید هشدار داده می‌شود به سرعت فعالیت‌های خود را متوقف کرده و تا پایان شهریورسال جاری به هیچ وجه دستگاه‌های خود را روشن نکنند.

در طی این مدت نیز می‌توانند نسبت به اخذ مجوز قانونی و بهره مندی از مشوق‌های تعرفه ای پس از دوران اوج مصرف برخوردار باشند. در غیر این صورت مطابق با هماهنگی بعمل‌آمده با دستگاه قضائی،‌ ضمن قطع اشتراک برق و توقیف تمامی تجهیزات آنها، خسارات وارده به شبکه برق از آنان اخذ خواهد شد.

همچنین از عموم مردم نیز خواهشمندیم که به منظور تداوم پایدار جریان برق و جلوگیری از قطع برق هموطنان، در صورت مشاهده مراکز یا افرادی که به صورت غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز استفاده می کنند، مراتب را از طریق پایگاه اینترنتی سمات به آدرس https://www.tavanir.org.ir/samaat/pages/cryptocurrency.php به اطلاع صنعت برق برسانند و از پاداش معرفی و همکاری نیز بهره مند شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − سیزده =