کد خبر : 268761
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
-

اخطار به مدارس غیردولتی برای درج اطلاعاتشان

اخطار به مدارس غیردولتی برای درج اطلاعاتشان

مدیر کل مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش اظهارکرد که امسال پیش بینی می شود برای حدود ۳۲۰۰۰ واحد آموزشی تعیین شهریه شود.

به گزارش عصرقائم، سعید صالح در جلسه ویدیو کنفرانس با کارشناسان مدارس و مراکز غیردولتی استان از تعیین شهریه برای ۳۲۰۰۰ واحد آموزشی در سطح کشور خبر داد و افزود: با توجه به ابلاغ بخشنامه ثبت اطلاعات واحد های آموزشی در سامانه مشارکت ها، موسسین نسبت به ثبت دقیق اطلاعات واحد آموزشی از جمله مشخصات اطلاعات نوسازی، اجاره بها، اطلاعات نیروی انسانی تا تاریخ ۶ خرداد در سامانه اقدام کرده در غیر اینصورت کف افزایش شهریه برای آنها اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: در راستای حمایت از موسسین در چند ماهه اخیر اقداماتی صورت پذیرفته که مدرسه داری را برای آن ها سهل تر خواهند کرد، ارسال مصوبه پیش ثبت نام از دانش آموزان قبل از ابلاغ شهریه ی سال آتی، ارسال بخشنامه شعاع دسترسی و حریم مدارس، تنظیم دستور العمل چگونگی رسیدگی به تخلفات موسسان ومدیران غیر دولتی، پیگیری اصلاح آیین نامه استقرار مدارس غیر دولتی جهت کاهش مشکلات در حوزه نوسازی، پیگیری حل مشکل تغییر کاربری ساختمان مدارس در شهر داری ها ، تسهیل در چگونگی تکمیل اطلاعات در سامانه شهریه وتهیه ی فیلم های آموزشی و همچنین امکان وجود بستر مناسب در نرم افزار سام (سامانه مشارکت های مردمی) جهت انجام تبلیغات و شناسایی سطح دسترسی مدارس برای اولیا ازجمله اقداماتی است که برای تسهیل مدرسه داری صورت گرفته است.

مدیر کل مدارس ومراکز غیر دولتی عنوان کرد: برای تعیین شهریه هم از الگو وهم از فرمول استفاده شده و عدد به دست آمده متناسب با نرخ تورم در نظر گرفته خواهد شد.

وی همچنین افزود: کارت شناسایی برای همه معلمان نیروی آزاد شاغل در مدارس غیر دولتی به عنوان ابزار هویت سنجی پرسنل ضروری می باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، در پایان، فرایندهای اجرایی نحوه محاسبه شهریه مدارس و عوامل تاثیر گذار در تعیین نرخ شهریه تشریح و نکاتی پیرامون امتیاز کیفیت بخشی این الگو از قبیل دوره های ضمن خدمت پرسنل (تاسقف ۱۲۰ ساعت )، مدرسه شیشه ای و … مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + نوزده =