کد خبر : 268631
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
-

پیاده‌سازی گام دوم انقلاب برای تحقق جامعه اسلامی

پیاده‌سازی گام دوم انقلاب برای تحقق جامعه اسلامی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیاده سازی گام دوم انقلاب اساس نیاز برای تحقق جامعه اسلامی و ظهور تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش عصرقائم، سردار غلامرضا سلیمانی در نشست هم اندیشی اقشار تخصصی بسیج استان مازندران  که در مرکز امام ستاد سپاه کربلا برگزار شد در این نشست با بیان اینکه  پیاده سازی گام دوم انقلاب اساس نیاز برای تحقق جامعه اسلامی و ظهور تمدن نوین اسلامی است، گفت: یکی از ویژگی‌های مازندران داشتن کادر‌های در تراز انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به مسئله انتخابات و  تغییر وضع موجود به وضع مطلوب گفت: دولت انقلابی نیاز به کادر در تراز انقلاب دارد لذا اگر این کادر سازی نباشد، دچاردیوان سالاری خواهد شد.

سردار سلیمانی در ادامه اضافه کرد: امید به آینده، روحیه جهادی، اعتقاد به جوانان و جهش در کشور از مولفه‌های گفته شده در بیانیه گام دوم انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب میخواهد دیوان سالاری را کنار بزند، افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب اصل مردم هستند و مردم باید در وسط صحنه باشند.

سردار سلیمانی در ادامه سخنان خود به نبرد ۱۲ روزه مردم غزه علیه رژیم صهیونیستی هم اشاره کرد و گفت: عملیات سیف القدس رزمندگان فلسطینی در برابر رژیم اشغالگر، برگرفته از  راهبرد امام در دفاع مقدس بود؛ و امروزه هرکشوری بخواهد در مقابل نظام سلطه بایستد و پیروز شود، الگوی آن ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به مردم سالاری اسلامی، گفت: دشمن در داخل کشور تمرکز کرده است و میخواهد سرعت انقلاب را کاهش بدهد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه باید در مسیر تحقق مردم سالاری دینی قرار بگیریم، افزود: تا دولت اسلامی شکل نگیرد جامعه اسلامی شکل نخواهد گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به نقش اقشار بسیج در نقش آفرینی با رویکرد تحولی پرداخت و گفت: بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج تهیه و رهبر معظم انقلاب آن را تصویب کرد.

به گفته سردار سلیمانی بزرگترین سرمایه نظام مردم و  اولویت نظام نیز مردم هستند.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز در این نشست با اشاره به اینکه وظیفه اصلی اقشار بسیج طبق بیانات رهبر معظم انقلاب تحول در جامعه است، گفت: اقشار بسیج باید نقش اثرگذاری در جامعه داشته باشند.

وی تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب، افزود: تحول در جامعه یعنی رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی لذاباید جامعه اقشاری بسیج این را وظیفه خود دانسته و به آن عمل کنند.

به گفته سردار مسلمی یکی ازوظایف اصلی رسیدن به دولت اسلامی است.

شهرام نوری مسئول ستاد اقشار تخصصي بسیج سپاه‌ کربلا نیز در این نشست هم ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر،گفت: طبق بیانات امام خمینی بسیج می تواند دستگاه های مسئول را در هدف گزاری یاری کند.

نوری افزود: یکی از رسالت های  بسیج اقشاری کارآمدسازی سیستم اداری و نهادی مختلف است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =