کد خبر : 268522
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
-

فرصت طلایی برای تولیدکنندگان و بازرگانان صنعت پلیمر و پلاستیک

فرصت طلایی برای تولیدکنندگان و بازرگانان صنعت پلیمر و پلاستیک

در حال حاضر مشتریان زیادی برای یافتن کالاهای صنعت پلیمر و پلاستیک از بستر اینترنت استفاده کنند. این موضوع هر روز نیز در حال افزایش است.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام سایت ارانیکو، بنابراین عدم حضور پررنگ کسب و کارها در این بستر میتواند یک زنگ خطر برای از دست دادن بخش بزرگی از بازار در آینده نزدیک باشد. صنعت پلیمر و پلاستیک نیز از این قاعده مستثنا نیست. به عبارت دیگر درحال حاضر تعداد زیادی از مشتریان احتمالی فعالان پلیمر و پلاستیک برای تهیه مواد مرتبط، آگهی ­های گروه پلیمر  و پلاستیک را در اینترنت جستجو میکنند و در اینترنت به دنبال تامین کنندگان و فروشندگان هستند. حال اگر در این فضا حضور جدی و پررنگ نداشته باشید سهم بزرگی از بازار را از دست خواهید داد و احتمالا بزودی کسب و کارتان با مشکلات زیادی مواجه می شود.

راهکار برای حضور در فضای آنلاین تولیدکنندگان و بازرگانان صنعت پلیمر و پلاستیک

یک راهکار مناسب برای حضور در فضای آنلاین تولیدکنندگان و بازارگانان صنعت پلیمر و پلاستیک، ثبت نام در سایت­های مرجع مرتبط به عنوان تامین­کننده یا فروشنده است. این سایت­ها مرجعی برای استعلام قیمت، موجودی و خرید و فروش مواد اولیه مرتبط هستند.

سایت ارانیکو به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مراجع آنلاین مواد گروه پلیمر و پلاستیک این فرصت را برای فعالان این حوزه به وجود آورده تا کاربران با ثبت نام و آگهی محصولات خود بتوانند حضور پررنگی در فضای آنلاین داشته باشند.

ارانیکو در بسیاری از کالاهای گروه پلیمر و پلاستیک از جمله پی وی سی، پلی پروپیلن، EVA، پلی یورتان ترموپلاستیک، پلی نفتالن سولفونات، پلی اتیلن سنگین، پلی اتیلن سبک، پلی متیل متاکریلات، پلی متیل متاکریلات، پلی کربنات، پلی آمید، پلی استال، ABS، پلی الفین الاستومر، پیگمنت مستربچ و … دارای پتانسیل های زیادی برای بازاریابی است که از آن می‌توانید جهت افزایش فروش خود استفاده کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =