کد خبر : 268636
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
-

سامان‌بخشی به حوزه اقتصاد و بازار از خرمشهرهای پیش‌رو است

سامان‌بخشی به حوزه اقتصاد و بازار از خرمشهرهای پیش‌رو است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امتحانات بسیار سختی بعد از هشت سال دفاع مقدس در مقابل نظام قرار گرفت که سامان بخشی به حوزه اقتصاد و بازار نیز یکی از این امتحانات است.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در رزمایش اقتدار بسیجیان حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) ساری به میزبانی آستان مقدس امامزاده عباس (ع) اظهار کرد: امتحانات بسیار سختی بعد از هشت سال دفاع مقدس در مقابل نظام قرار گرفت که سامان بخشی به حوزه اقتصاد و بازار نیز یکی از این امتحانات است.

وی بیان کرد: عنوان رزمایش امروز “اقتدار بسیجیان” است، دنیا هم این را باور کرده است، ما امروز امکانات زیاد داخلی داریم، اگر روحیه ایمان و اخلاص وجود داشته باشد در مقابل ارتش های جهانی هم می‌توانیم پیروز باشیم‌.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: پیام فتح خرمشهر پیام اقتدار و تبدیل ناممکن‌ها به ممکن هاست فتح خرمشهر به ما فهماند هرجا روح جهادی، عزم و اراده، اعتماد به نفس، اعتماد و توکل بر خدا و امدادهای الهی حاکم باشد، آنگاه هر ناممکنی ممکن می‌شود و این درس بزرگ خرمشهر است.

محمدی لائینی ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از شاگردان بیت المقدس بوده است که در آن عملیات همراه فرماندهانی همچون؛ متوسلیان، صیاد شیرازی، حسن باقری با جنگ‌آوری افتخارآمیز در مقابل لشکر پنج عراق ایستاد.

وی گفت: سامان دادن حوزه اقتصادی مملکت و جهش دادن، برطرف کردن فقر، کارهای ممکنی است و مشکل آنچنانی ندارد، اگر آن روحیه و ایمان در حوزه فرهنگ و اقتصاد را دریافت کنیم یقین بدانیم سقوط آمریکا ممکن می‌شود، مگر سقوط رژیم شاهنشاهی ناممکن به‌نظر نمی‌رسید؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 5 =