کد خبر : 268514
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
-

خرید یخچال وفریزر قسطی از بازارچه ایزی‌پی

خرید یخچال وفریزر قسطی از بازارچه ایزی‌پی

خرید انواع مدل های یخچال فریزر دوقلو وساید بای ساید و مدل های جدید و روز بازار بدون مراجعه حضوری و تنها با ثبت نام در اپلیکیشن ایزی‌پی فراهم شده است.تمامی هموطنان علاقمند میتوانند پس از طی مراحل اولیه نسبت به دریافت اعتبار اقساطی خود اقدام کرده و سبد کالای خود را برای خرید اقساطی انواع یخچال و فریزر به صورت قسطی تکمیل کنند.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام سایت ایزی پی، یک یخچال جدید نیاز دارید؟ دیگر خرید یخچال مثل سابق صرفاً به انتخاب یخچالی ساده یا مدلی توکار ختم نمی‌شود. با وجود اهمیت چنین انتخابی، عوامل دیگری نیز هستند که قبل از رفتن برای خرید لازم است در نظر بگیرید. در همین راستا ایزی‌پی با مشارکت دیجی‌کالا و مدیسه اقدام به راه اندازی طرح فروش یخچال و فریزر قسطی کرده است.

راهنمای ثبت نام و خرید اقساطی یخچال فریزر با چک و سفته

امروزه یخچال‌های زیادی در بازار موجود هستند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و از منظرهای مختلفی مانند شرکت سازنده، مکان ساخت، رنگ، ویژگی‌ها و مسائل دیگر با هم متفاوت هستند. از آن جایی که یخچال‌ها وسایل گرانقیمتی هستند، به راحتی نمی‌توان آن‌ها را تعویض کرد. در صورتی که دچار خرابی شوند هم هزینه تعمیر آن‌ها بسیار گران است. پس لازم است که پیش از خرید، ویژگی های یخچال خوب را به خوبی بشناسیم تا خریدی مطمئن داشته باشیم.

اندازه یخچال

تعداد خانواده شما چند نفر است؟

بر اساس تعداد نفراتی که از یخچال استفاده می‌کنند، می‌توانید از جدول راهنمای خرید یخچال از نظر تعداد افراد خانواده استفاده کنید:

تعداد افراد خانواده   حجم توصیه شده یخچال

۱ تا ۲ نفر     ۲۵۰-۳۸۰ لیتر

۳ تا ۴ نفر      ۳۵۰-۵۳۰ لیتر

بیش از ۵ نفر ۴۴۰ لیتر به بالا

نکته:

۱-ما یخچال های کوچک را توصیه نمی‌کنیم، زیرا به‌طورکلی به سمت بهره‌وری انرژی کمتر (کارایی کمتر) متمایل هستند و در درازمدت هزینه‌های بیشتری را به شما تحمیل می‌کنند.

۲-بهتر است قدری آینده‌نگر باشید و اگر قرار است در آینده نزدیک به اعضای خانواده شما اضافه شود، برای هر عضو اضافی خانواده ۵L بعلاوه فضای فریزر را در نظر بگیرید.

راهنمای دریافت اعتبار اقساطی ایزی‌پی

نکات های برای خرید یخچال وفریزر قسطی

در هنگام خرید یخچال فریزر به این نکته دقت داشته باشید که یخچال خریداری شده شما مجهز به سیستم خنک کنندگی دو گانه باشد. این سیستم از پژمردگی میوه و سبزیجات خریداری شده جلوگیری کرده و همواره میوه و سبزی های شما را سالم و با طراوت نگه می دارد.

برچسب انرژی یخچال نیز یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که در هنگام خرید باید به آن دقت شود. بهتر است که یخچال فریزر شما از نوع کم مصرف باشد و برچسب انرژی آن در رده ی A قرار گرفته باشد. علاوه بر مصرف کم انرژی، فشار کمتری به موتور یخچال وارد می شود.

وجود آب سرد کن نیز یک مزیت قابل توجه در یخچال های امروزی می باشد، بهتر است بدانید که برخی از یخچال های امروزی قابلیت گرم کردن آب را نیز داشته و در کنار آبسرد کن مجهز به آبگرمکن نیز می باشند.

دانلود ایزی‌پی از کافه بازار

شاید برای شما پیش آمده باشد که دقایقی قبل از سرو غذا اقدام به خریدن نوشیدنی می کنید، که متاسفانه این نوشیدنی ها گرم بوده و برای خنک کردن باید آن ها را به مدت چند ساعت در فریزر نگه دارید و بعد سرو کنید، که برخی مواقع این فرصت را نداشته و باید از خیر یک نوشیدنی خنک بگذرید، خوشبختانه در تولید برخی از یخچال فریزر های امروزی این نکته مد نظر قرار گرفته شده و محفظه ای برای این امر در نظر گرفته شده که به مدت چند دقیقه یک نوشیدنی خنک و گوارا را به شما تحویل می دهد.

قطعا با یخچال هایی برخورد کرده اید که صدای زیادی داشته و تولید این صدای نابجا برای شما قطعا خوشایند نمی باشد، یخچال های امروزی با تکنولوژی های پیشرفته ای تولید شده اند که مجهز به سیستم ساکت کننده بوده و صدای یخچال را به کمترین مقدار می رساند.

لاستیک های آنتی باکتریال و پوشش داخلی آنتی باکتریال در یخچال های پیشرفته سبب سالم ماندن غذاهای مانده شده و طول عمر مواد غذایی را افزایش می دهند.

معرفی و مقایسه انواع دسته بندی یخچال و فریزر با توجه به نوع

یخچال تک : یخچال تک یا تنها به یخچال هایی گفته می شود که به تنهایی هستند و بدون فریزر می باشند.

فریزر تک : فریزر تک یا تنها به فریزرهایی گفته می شود که به تنهایی هستند و بدون یخچال می باشند.

یخچال فریزر دوقلو : یخچال و فریزرهای دو قلو گونه ای از یخچال و فریزر هستند که معمولا از نظر شکل و ساختار با یکدیگر هماهنگ هستند و به صورت ست یخچال و فریزر فروخته می شوند و معمولا روی هم و یا در کنار هم قرار می گیرند.

یخچال فریزر بالا و پایین : دسته ای از یخچال و فریزرهایی هستند که روی هم قرار دارند و به هم چسبیده اند.

یخچال فریزر ساید بای ساید : یخچال و فریزرهای ساید بای ساید نوعی از یخچال و فریزرهایی هستند که در کنار هم قرار میگیرند و به هم چسبیده اند.

یخچال های هتلی : قیمت مدل های هتلی تفاوت خیلی کمی با مدل های دو در بالا و پایین دارد و ظرفیتشان بین سه تا هفت فوت است. بزرگترین نقطه ضعف یخچال های هتلی نداشتن جایخی و فریزر است.

نسخه ios ایزی‌پی

ویژگی یخچال فریزر خوب

یک یخچال فریزر خوب به آب سرد کن و یخ ساز مجهز هستند

درب آنها براحتی باز و بسته میشود و کیفیت بالایی دارد

کلید های کنترل دمای جداگانه برای یخچال و فریزر دارند

پایه ها و چرخ های آن براحتی تنظیم میشود

یخچال و فریزر خوب سر و صدای بسیار کمی دارد

طبقات و اجزای داخلی براحتی قابل جابجایی و تمیز شدن هستند

پروسه های ایمن سازی برای کودکان در آن ها تعبیه شده است

در یخچال فریزر های خوب برای نگهداری لبنیات و گوشت و نوشیدنی ها و میوه و سبزی محفظه های جدگانه دارند

قدرت موتور بالایی دارد

برگه گارانتی و برچسب میزان مصرف انرژی دارد

مقایسه امکانات انواع یخچال و فریزر های خانگی

فیلتر تصفیه آب، یخساز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، نمایشگر، مقاومت در برابر برفک

بهترین یخچال فریزرها :

سامسونگ RF22N9781SR

LG LMXS30776S

جنرال الکتریک GE PFE28KYNFS

Whirlpool WRX735SDHZ

Frigidaire FFSS2615TS

Bosch B36CL80ENS

Miele KF2981SF

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + ده =