کد خبر : 268605
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
-

خالد قدومی: مقاومت ابتکار را در فلسطین به دست گرفته است

خالد قدومی: مقاومت ابتکار را در فلسطین به دست گرفته است

نماینده جنبش حماس در تهران گفت: مقاومت در فلسطین اکنون بیش از هر زمانی احساس عزت و سربلندی کرده و ابتکار را به دست گرفته است‌.

به گزارش عصرقائم، خالد قدومی امشب در مراسم بزرگداشت مقاومت مردم غزه در مسجد امام صادق با بیان اینکه قدس مسأله اول جهان اسلام است، اظهار کرد: ما امروز در برابر جنگی قرار گرفتیم که نسبت به جنگ های قبلی عمیق تر و راهبردی است و مقاومت بیش از هر زمانی احساس عزت و سربلندی کرده و ابتکار را به دست گرفته است‌.

وی ادامه داد: مقاومت، موازنه قدرت را بهم زد و غزه توانست معادله درگیری جدیدی را ایجاد کند و شرایط نظامی و امنیتی بر دشمن تحمیل کرد که در۷۳سال اشغالگری بی سابقه بود. با موشک های مقاومت غزه، زندگی شهرک نشینان و رهبران رژیم در هاله ای از ناامنی قرار گرفت. دشمن پیشرفته ترین هواپیمای جنگی را بکار برد و دویست بار به غزه حمله کرد ولی نتوانست به تونل های غزه اسیب بزند و دست از پا درازتر برگشت.

نماینده جنبش حماس در تهران با اشاره به دستاوردهای مقاومت ۱۱ روزه، خاطرنشان کرد: فرزندان قسام موفق شدند کل جغرافیای فلسطین اشغالی را تحت شعاع آتش خود قرار دهند و اشغالگران را چون موش داخل سوراخ فرستادند. هفتاد درصد صهیونیست ها بیرون از منزل خود به سر بردند. مقاومت پانصد میلیون دلار به دشمن آسیب زد. مقاومت توانست از مردم قدس به خوبی دفاع کند و اجازه ورود شهرک نشینان به مسجدالاقصی را نداد. مقاومت همچنین توانست معادله مقاومت مسلحانه را برقرار و تثبیت کند.

قدومی تاکید کرد: مقاومت چهره کریه و زشت دشمن را برملا کرد و دشمن را در انزوای سیاسی و دیپلماتیک قرار داد. مقاومت حکیمانه نشان داد چه زمان درگیر شود. مقاومت توانست از گنبد آهنین عبور کند.

وی در پایان گفت: اکنون کاری که مانده این است که ملت های منطقه و محور مقاومت در کنار هم به سمت رویارویی با دشمن مشترک صهیونیستی برویم تا پیروزی نهایی محقق شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =