کد خبر : 268623
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
-

تکذیب شایعه خشکسالی

تکذیب شایعه خشکسالی

رئیس هواشناسی آمل گفت:هیچ گونه هشدار جوی توسط سازمان هواشناسی کشور صادره نشده است، در حالی که در این شایعه بیان شده است که شدیدترین خشکسالی در چند سال اخیر را شاهد خواهیم بود.

به گزارش عصرقائم، هوشنگ بهزادی در گفتگو ، با اشاره به رد شایعه خشکسالی که در فضای مجازی به نقل از ناسا  انتشار یافته، گفت:  خبری مبنی بر بارش باران در دو روز آینده و در پس آن خشکسالی شدید به نقل از ناسا در فضای مجازی منتشر شده است که اصلا صحت ندارد .

وی ضمن تکذیب مطالب مندرج در این شایعه، عنوان کرد: هیچ گونه هشدارجوی توسط سازمان هواشناسی کشور صادره نشده است، در حالی که در این شایعه بیان شده است که شدیدترین خشکسالی در چند سال اخیر را شاهد خواهیم بود.

رئیس هواشناسی امل با تاکید اینکه هر گونه هشدار و پیش بینی شرایط ویژه جوی را تنها از طریق سازمان هواشناسی کشورپیگیر باشند، خاطرنشان کرد: با تارنمایIRIMO . IR، و mazmet.ir و amolmet.ir, پیامک های ارسالی از شماره های معتبر سازمان هواشناسی کشور، رسانه ملی و خبرگزاری های معتبر ملی و استانی و شهرستانی، اطلاع رسانی شده و یا قابل دسترس است.

وی پیش بینی چهار ماه آینده را نگران کننده ندانست و اظهار کرد:   مقدار بارش و بارندگی در مازندران از خرداد تا پایان شهریور نرمال است و دما در حد نرمال و اندکی کمتر پیش بینی می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 16 =