کد خبر : 268619
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
-

بوی بدی از این فوتبال به مشام می‌رسد

بوی بدی از این فوتبال به مشام می‌رسد

مالک باشگاه نساجی مازندران واکنش تندی به اعلام حکم فدراسیون فوتبال درباره دیدار پیکان و سایپا نشان داد.

به گزارش عصرقائم، رضا حدادیان در گفت و گویی درباره حکم کمیته انضباطی درباره دیدار پیکان و سایپا و ۳ بر صفر شدن نتیجه به سود سایپا عنوان کرد: این یک بی عدالتی بزرگ است. متاسفم که به همین راحتی مدیران فدراسیون فوتبال حق چند تیم رامی خورند تا روابط شان را جلو ببرند. این چه حکمی است؟ مگر می شود یک تخلفی رخ بدهد و هیچ کس محروم نشود؟ نه داور، نه داور چهارم و نه ناظر بازی محروم نمی شوند، این چه معنایی دارد؟ حتی به اتهام هایی که به باشگاه های نساجی و ذوب آهن زده شده هم واکنشی نداشته اند.این چه معنایی می دهد؟

وی ادامه داد: مگر می شود یک حکم اینقدر یکطرفه به سود یک تیم خاص باشد؟ همه چیز اظهر من الشمس است. آقایان همه کار می کنند تا تیم های ریشه دار را در فوتبال را نابودکنند. به عنوان عضوی از فوتبال واقعا برای خودم متاسفم که فکر می کردم می شود با رقابت سالم دل هواداران پرشور  و عزیز مازندرانی را شاد کرد. صد حیف آقایانی که در راس قدرت نشسته اند اینقدر راحت حکم به ناعدالتی در یک مسابقه می دهند و فوتبال را به قهقرا می‌برند.

مالک نساجی همچنین گفت: باشگاه پیکان در دقیقه ۹۷ دیدار با سایپا یک اشتباه کرده و داور چهارم و داور و ناظر بازی هیچ کس جلوی آن را نگرفته است. آن وقت آقایان از روابط و مسئولیت هایشان در فدراسیون استفاده می کنند. ما چیزهایی شنیده بودیم اما هرگز باور نمی کردیم که کمیته انضباطی به این ذلت تن بدهد. متاسفانه این اتفاق افتاده و نمی دانیم از این بی عدالتی بزرگ سرمان را به کدام دیوار بکوبیم. فقط این را می گویم که بوی بدی از این فوتبال به مشام می رسد.

حدادیان در بخش دیگری از حرف هایش خاطرنشان کرد: اگر اینطور است چرا اصلا لیگ را برگزار می کنند؟ آقایان می خواهند هرطور شده تیم مورد نظرشان را در لیگ برتر حفظ کنند و برای این کار به هرراهی متوسل می شوند؟ من نمی دانم این وسط قانون چه می‌شود؟ اگر قرار است هرطور دلشان خواست رفتار کنند، پس چرا کمیته انضباطی تشکیل داده اند؟ دلیل این تصمیم چیست؟ از نظر من حکم کمیته انضباطی تخلفی بسیار بزرگ تر از کاری است که پیکانی ها انجام دادند.

وی افزود: خیلی راحت حق تیم های ریشه دار با قدمت بالا مثل نساجی و ذوب آهن به عنوان قدیمی ترین تیم های اصفهانی و شمالی و هوادار پرشور و عاشق آنها را می خورند تا  تیم مورد نظرشان را در لیگ برتر حفظ کنند. آیا این رقابت است؟ آیا شما در این حکم سلامت مشاهده می کنید؟

حدادیان اظهار کرد: با همه این ها آقایان در فدراسیون فوتبال بدانند که نساجی حمایت کل ایران را پشت سر خودش دارد. قطعا مردم عزیز ایران اجازه نمی دهند نساجی با این کارها به دسته پایین تر صعود کند.کل ایران پشت نساجی و هواداران خونگرم آن است و شما نمی توانید با این کارها به اهداف تان برسید.

مالک باشگاه نساجی با اعلام این موضوع که از هزینه کردن در این فوتبال دلسرد شده، خاطرنشان کرد: با این وضعیتی که آقایان درست کرده اند آیا انگیزه ای می ماند؟ هرچه فکر می کنم به نتیجه ای نمی رسم که چرا باید در فوتبالی که همه چیز آن با رابطه و مسائل پشت پرده پیش می رود، هزینه کنم. کم کم دارم به این نتیجه می رسم که تیم را تحویل استاندار محترم بدهم و به کار خودم برسم. از ابتدا که تیمداری در لیگ برتر عایدی مالی برای ما نداشت، اگر قرار باشد اینطور سر تیم محبوب شمال کشور را هم ببرند و عاشقانش نساجی بزرگ را ناراحت و عصبانی کنند که دیگر انگیزه ای نمی ماند.

حدادیان در پایان افزود: هرچه فکر می کنم، نمی فهمم چطور اینگونه قانون را زیر پا گذاشتند و حکمی صادر کردند که هیچ ادله ای پشت آن نیست.نتیجه هر بازی در پایان نود دقیقه مشخص میشوو و تمام .امیدوارم کمیته استیناف هرچه سریع تر این افتضاحی که به بار آمده را جمع کند وگرنه مجبور به اتخاذ تصمیماتی که خواهیم شد که همه فوتبالدوستان را آزرده خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =