کد خبر : 268573
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
-

اولین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و مراکز رشد برگزار می‌شود

اولین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و مراکز رشد برگزار می‌شود

اولین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران به عنوان نخستین کنفرانس ملی تخصصی در حوزه پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری و بزرگترین گردهمایی مدیران و کارشناسان پارک‌های علم و فناوری روزهای ۵ الی ۶ خرداد ماه سال جاری به میزبانی پارک علم و فناوری مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، دکتر معتمدزادگان، رئیس هیات مدیره انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان کشور در حوزه پارک‌های علم و فناوری در این کنفرانس ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این کنفرانس ملی به دلیل شیوع بیماری کرونا، به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این رویداد شامل برنامه‌های متفاوت و جذابی شامل سخنرانی صاحب نظران خارجی، مصاحبه‌های دو نفره (Dual Interviews) ، پنل ارائه مقاله، پنل گفت‌وگوی آزاد (Free Talk) است. سخنرانانی از کشورهای کانادا، آمریکا، آلمان، اسپانیا، کره جنوبی و انگلیس در این رویداد در خصوص عناوینی چون کاربرد کلان داده‌ها و یادگیری ماشین در شناخت بهتر بازار و مشتریان، آینده انقلاب صنعتی چهارم و جامعه پنجم در بستر نظریه موج پنجم، سناریوها، کاربردها و فناوری‌ها، طراحی مواد اولیه و تراشه‌های جدید برای پلتفرم‌های هوش مصنوعی و … صحبت خواهند کرد.

دکتر معتمدزادگان افزود: همچنین در پنلی با عنوان “بحث آزاد”، به انتقال تجارب و نیز گفت‌وگو در خصوص قوانین، برنامه‌ها و سیاست‌ها، آموزش و نقش مراکز آموزش عالی ایران در مواجهه با انقلاب چهارم صنعتی و نیز فرصت‌ها و چالش‌های ایران در عصر انقلاب چهارم صنعتی پرداخته خواهد شد. برنامه‌های متفاوتی شامل “مصاحبه‌های دو نفره” با حضور افرادی چون هم‌بنیانگذار علی‌بابا، دکتر مهدی الیاسی، معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر کامران باقری عضو انجمن مدیریت فناوری پیش‌بینی شده است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران اظهار کرد: مخاطبان کنفرانس کارکنان ستادی پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و نوآوری کشور، فعالین اکوسیستم نوآوری، اعضای هیئت علمی، دانشجویان رشته‌های کارآفرینی، مدیریت نوآوری و رشته‌های مرتبط و نیز شرکت‌های مرتبط با عنوان کنفرانس هستند.

به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر معتمدزادگان با اشاره به ارسال مقالات به دبیرخانه کنفرانس، عنوان کرد: ۷۳ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که ۱۸ مقاله در کنفرانس فوق ارائه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =