کد خبر : 268428
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
-

جزئیات پذیرش دانشجوی دکتری دانشگاه تهران اعلام شد

جزئیات پذیرش دانشجوی دکتری دانشگاه تهران اعلام شد

نحوه و زمان پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری دامپزشکی دانشگاه تهران برای سال تحصیلی جدید اعلام شد.

به گزارش عصرقائم، معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد که این دانشگاه در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری تخصصی از بین پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، مطابق با شرایط و ضوابط مندرج در “شیوه‌نامه اجرایی پذیرش دانشجوی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری دامپزشکی” و دستورالعمل‌های سازمان سنجش آموزش کشور از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو می‌ کند.

ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک از امروز دوشنبه سوم آغاز می شود و تا روز دوشنبه ۱۰ خرداد ماه ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند به سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران به آدرس ems1.ut.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.

تاریخ ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون مذکور از روز شنبه ۲۲ خرداد تا روز چهارشنبه مورخ دوم تیر ۱۴۰۰ مطابق با جدول برنامه زمانبندی صورت می‌گیرد. ضروری است داوطلبان جهت اطلاع از زمان دقیق مصاحبه به سایت پردیس یا دانشکده مربوط و جهت اطلاع از نحوه انجام مصاحبه به «راهنمای مصاحبه الکترونیکی» به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران مراجعه کنند.

بر این اساس انجام مصاحبه صرفا برای داوطلبان یک بار برگزار می‌شود و عدم شرکت در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف تلقی گردیده و برگزاری مصاحبه مجدد امکان پذیر نیست.

ثبت نام الکترونیکی در هریک از کد رشته محل‌های معرفی شده از سوی سازمان سنجش، جهت مصاحبه الزامی است و کلیه داوطلبان موظف هستند در تاریخ‌های مقرر در سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران ثبت نام کنند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.

همچنین ضروری است داوطلبان جهت اطلاع از تغییرات احتمالی به طور مستمر به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران و سایت پردیس / دانشکده مربوط مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + چهارده =