کد خبر : 268218
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۴۵
-

پیروانی: ایرانی‌ها به مشتی‌گری معروف هستند

پیروانی: ایرانی‌ها به مشتی‌گری معروف هستند

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید ایرانی‌ها به مردانگی و مشتی‌گری معروف هستند و باید رعایت کنیم تا دچار مسائل حاشیه‌ای نشویم.

به گزارش عصرقائم، غلامحسین پیروانی در گفت‌وگو ، درباره حواشی و درگیری‌های اخیر در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: نه در این حد اما در اروپا هم به همین صورت است. روزنامه‌ها و فضای مجازی به بازیکنان استرس می‌دهند اما ما باید بیدار باشیم و اشتباه نکنیم. فوتبال وقتی حساس می‌شود، تشنج اتفاق می‌افتد و با همه این‌ها درست است که در فوتبال ما درگیری زیادی وجود دارد و نباید این درگیری‌ها اتفاق بیفتد.

او ادامه داد: ایرانی‌ها به مردانگی و مشتی‌گری معروف هستند و باید رعایت کنیم تا دچار این مسائل حاشیه‌ای نشویم. کسانی که باعث آشوب و این وضعیت می‌شوند باید بدانند عمر قهرمانی کوتاه است و سعی کنیم دوست پیدا کنیم. عمر پهلوانی می‌ماند نه عمر قهرمانی و ان‌شاءالله که از این مسائل کمتر ببینیم و بیش‌تر رعایت شود، چون در شان مردم ایران نیست. با این حال هم فضای مجازی به شکل گیری این مسائل خیلی کمک می‌کند.

این پیشکوست فوتبال با بیان این‌که قهرمانی خیلی زود می‌گذرد، گفت: درست نیست به خاطر قهرمانی یا نایب قهرمانی در کار هم بزنند و ان‌شاءالله که اصلاح شود. البته نه با جرایم انضباطی بلکه با ارشاد کردن بازیکنان این مسائل نباید تکرار شود. نباید این مسائل را حساس کنند و بیش‌تر هم تماشاگران باعث این حساسیت می‌شود.

او اضافه کرد: مسوولان ما و کمیته اخلاق باید دخالت و مدیریت کنند. باید بیش‌تر به پهلوانی فکر کنیم نه قهرمانی. باید این ماجرا از اصل درست شود. کدخدامنشی حل شود بهتر از این است که کمیته انضباطی جرایم سنگینی اتخاذ کند و به هر حال امیدوارم در نهایت این مسائل حل شود.

پیروانی درباره مدعیان کسب عنوان قهرمانی گفت: لیگ بسیار خوبی داریم. سپاهان، پرسپولیس و استقلال تیم‌هایی هستند که بسیار با کیفیت هستند و شرایط خوبی دارند. قهرمانی میان این سه تیم است اما با شرایط این روزها و به دلیل فاصله کم بین تیم‌ها سخت است که پیش بینی کنیم در نهایت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و چه تیمی به قهرمانی خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 14 =