کد خبر : 268362
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
-

رژیم پوسیده صهیونیستی امروز چیزی در اختیار ندارد

رژیم پوسیده صهیونیستی امروز چیزی در اختیار ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: زمانی آرزو داشتیم که سنگ ها به تلاویو پرتاب شود اما هم اکنون شاهد هستیم که موشک به تلاویو اصابت می کند و صهیونیست ها که از جان خود بیمناک هستند در این مدت ۱۲ روز در پناهگاه به سر میبردند.

به گزارش عصرقائم، سردار غلامرضا سلیمانی در آیین طرح جبهه خرمشهری‌ها و هفتمین آئین نهضت کمک های مومنانه در شهرستان بابلسر که با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان، بسیجیان، مسئولان استانی و شهرستانی در مصلی شهرستان بابلسر برگزار شد اظهار کرد: فتح خرمشهر به فرموده امام راحل فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش های اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: با حضور امام خمینی مسیر سلطه و مسیر بشریت تغییر پیدا کرد و از محیط زیر بار ظلم به سمت ازادی و استقلال حرکت کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بیش از ۲۰ سال از قرن میلادی جدید گذشته و باید ببینیم که وضعیت جغرافیایی و گفتمانی اسلام در دنیا به چه میزان گسترش یافته است.

سلیمانی یادآور شد: رژیم صهیونیستی که روزی در اندیشه نیل تا فرات بود امروز چیزی در اختیار ندارد و جبهه مقاومت آنها را با چالش های جدی رو به رو کرده است.

وی با اشاره به اینکه سلاح انتفاضه سنگ بوده است گفت: زمانی آرزو داشتیم که سنگ ها به تلاویو پرتاب شود اما هم اکنون شاهد هستیم که موشک به تلاویو اصابت می کند و صهیونیست ها که از جان خود بیمناک هستند در این مدت ۱۲ روز در پناهگاه به سر میبردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: این رژیم پوسیده فقط نیاز به یک تکان دارد و مردم جهان اسلام به فرموده مقام معظم رهبری رژیم غاصب اسرائیل را از روی زمین محو خواهند کرد.

سلیمانی با گرامیداشت سوم خرداد ماه که سالروز آزادسازی خرمشهر است اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهرهای زیادی در پیش است و اگر روزی منطقه جغرافیایی خرمشهر آزاد شد هم اکنون باید نسبت به دولت سازی اسلامی اقدامات مناسبی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بسیج ظرفیت بسیار مناسبی برای عبور از چالش ها و تحقق چشم انداز انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه تشکیلات بسیج یک تشکیلات مردمی است می تواند در تحقق مردم‌سالاری دینی اثرگذار باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه جبهه خرمشهرها یعنی پیروزی در محیط ناکارآمد و کم اثر، تصریح کرد: به دلیل سیستم‌ها و روش های نامناسبی که در فضای اداری وجود دارد نیاز به سازماندهی برای رفع این مشکلات است و با طرح جبهه خرمشهرها می توان شاهد پیشرفت های بسیار زیادی باشیم.

سلیمانی تاکید کرد: نظام اسلامی ادارات و سازمان ها نیستند بلکه مردم نقش اصلی را در جمهوری اسلامی دارند.

وی افزود: تحول از وضع موجود به وضع مطلوب باید در دستور کار تمامی اقشار باشد و در گام نخست شهرستان بابلسر از استان مازندران درحال انجام این کار است که جای بسی خرسندی دارد که امیدواریم این کار به عنوان یک الگو در تمامی کشور اجرایی شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآورشد: انتخابات پیش رو فرصتی برای تغییر از وضع موجود برای رسیدن به وضع مطلوب است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند تا دولت اسلامی تشکیل نشود جامعه اسلامی تشکیل نمی شود که امیدواریم ملت عزیز ایران با حضور پرشور در انتخابات زمینه تشکیل دولت اسلامی را رقم بزنند.

فرمانده سپاه کربلا در حاشیه این مراسم از افتتاح طرح «جبهه خرمشهر‌ها» با حضور سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور همزمان با سالروز فتح خرمشهر،در بابلسر خبر داد.

سردار سیاوش مسلمی گفت: یکی از کارکرد‌های این طرح بزرگ و شایسته، رجعت به مسجد است تا بتوانیم همه مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی را در محله با محوریت مسجد حل کنیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که در این طرح قرار است محله مهدوی شکل بگیرد، افزود:  با همکاری بسیج، امامان جماعت محلات،  مسئولان و  ذی نفوذانی که در محله هستند  مشکلات محله بررسی و نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

مسلمی در ادامه استفاده از  ظرفیت‌های مادی و معنوی همان محله، برای رفع مشکلات را از کارکرد‌های مهم این طرح برشمرد و اضافه کرد: این طرح برای اولین بار در کشور در بابلسر در حال شکل گیری است که توسط سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افتتاح خواهد شد.

به گفته فرمانده سپاه کربلا این طرح یک سال گذشته به صورت پایلوت در حال انجام بود که خروجی بسیار  مطلوبی داشته است.

مسلمی در پایان سخنان خود تصریح کرد: برای اجرایی کردن گام دوم انقلاب این طرح بسیار خوبی است  و منشاء خیر و برکت برای تحقق و رسیدن به تمدن نوین اسلامی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =