کد خبر : 268338
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
-

درخواست دبیر از کمیته ملی المپیک برای حمایت بیش‌تر از کشتی

درخواست دبیر از کمیته ملی المپیک برای حمایت بیش‌تر از کشتی

رییس فدراسیون کشتی حمایت مالی و معنوی بیشتر از کشتی برای حضور در المپیک توکیو را خواستار شد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از کمیته ملی المپیک، هشتاد و چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست رضا صالحی امیری و حضور کلیه اعضا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست ابتدا درباره روند کسب سهمیه و وضعیت تمرینی و اردویی تیم‌های مختلف ملی و هم‌چنین تهیه بلیت و مسیر پروازی کاروان ورزشی ایران به المپیک بحث و تبادل نظر شد.

سپس علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی ضمن حضور در نشست هیات اجرایی در خصوص برنامه‌های در دست اجرای این فدراسیون تا المپیک توکیو توضیحاتی ارائه و حمایت بیش‌تر از کشتی را خواستار شد.

او درباره موفقیت‌های کشتی آزاد و فرنگی در ادوار المپیک و تاثیر آن بر کل کاروان بر حمایت‌های مادی و معنوی بیش‌تر از کشتی جهت موفقیت در المپیک پیش رو مطالبی را بیان کرد و اعضای هیات نیز بر ادامه حمایت از کشتی تاکید کردند.

در ادامه صالحی امیری با اشاره بر اهمیت ورزش کشتی در کشور به عنوان یک رشته افتخار آفرین و ملی بر استمرار حمایت‌های کمیته ملی المپیک از فدراسیون کشتی تاکید کرد.

در ادامه رضا حیدری، رییس فدراسیون هنر های رزمی و کونگ فو که به اتفاق طالقانی نایب رییس خود در نشست هیات اجرایی حاضر شد و ضمن اشاره به راه‌اندازی رشته تو آی با مرکزیت ایران گزارش مبسوطی در این زمینه ارائه و خواستار حمایت‌های مادی و معنوی بیش‌تری از این رشته در روند توسعه بین‌المللی آن شد که تصمیمات لازم در این زمینه صورت پذیرفت.

هم‌چنین حمایت از رشته مدال‌آور کوراش که تحت نظر فدراسیون ووشو است با توجه به موفقیت در بازی‌های آسیایی جاکارتا و حضور در بازی‌های آسیایی هانژو ۲۰۲۲ و داخل سالن و رزمی مورد موافقت هیات اجرایی قرار گرفته و مقرر شد در قالب کمک‌ها از فدراسیون ووشو این حمایت‌ها صورت پذیرد. هم‌چنین در خواست‌های واصله برخی فدراسیون‌های ورزشی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

در پایان دکتر سعیدی، دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز درباره سفر هیات بلند پایه ورزش افغانستان و دکتر حفیظ الله رییس کمیته ملی المپیک افغانستان به تهران و نحوه ملاقات با رییس کمیته ملی المپیک ایران و بازدید از اماکن مختلف ورزشی از جمله آکادمی ملی المپیک و موزه ورزش گزارشی ارائه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + بیست =