کد خبر : 268235
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
-

ویس کرمی: مطالبات مردم از کاندیداها واقع بینانه و صحیح باشد

ویس کرمی: مطالبات مردم از کاندیداها واقع بینانه و صحیح باشد

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هوشیاری مردم در انتخابات پیش روی ما نقش بسیار حائز اهمیتی دارد، از مردم خواست که مطالباتی را مطرح کنند که بر اولویت ها و نیازهای امروز جامعه منطبق باشد.

به گزارش عصرقائم، مهرداد ویس کرمی در گفت و گو ، با اشاره به فضای انتخاباتی کشور و فعالیت جریان های مختلف سیاسی گفت: عالم سیاست عالم داد و ستد است، یکی از حوزه های مهم این عالم هم بحث انتخابات است، منظور این است که به هر میزان تقاضا باشد عرضه خواهد بود، به بیان دیگر اگر مردم ما مطالبات صحیحی داشته باشند کاندیداهای انتخاباتی مجبور می شوند برنامه های خود را در راستای همین مطالبات صحیح تعیین کنند.

وی افزود: بنابراین معتقدم خطاهایی که گاها از سوی کاندیداها شاهد هستیم به همین مطالبات ناصحیح باز می گردد، اگر مطالبات واقع بینانه و صحیح باشد کاندیداها برای جذب اعتماد عمومی و کسب رای بیشتر در همین مسیر خواسته واقع بینانه مردم قدم می گذارند، بر این اساس اصل بر این است که مطالبات مردم باید صحیح، منطقی و ملی باشد.

نماینده مردم خرم آباد با تاکید بر اینکه بایداز طرح مطالبات زودگذر، غیرمنطقی و از ایجاد حواشی و جدل های احساسی پرهیز کرد، گفت: برای طرح مطالبات باید به نیازهای اساسی کشور نگاه کرد، معتقدم اگر چندین بار در انتخاب های خود دقیق عمل نکردیم دلیل آن بوده است که اولویت های اصلی را نیافته ایم، برای مثال اگر مشکل معیشتی است بحث را به سوی مباحث امنیتی سوق داده اند و یا اگر مشکل ما بیکاری جوانان است به مسائل فرعی دیگری می پردازند، ایجاد فضای احساسی و حاشیه در جامعه به جای توجه به منطق و عقلانیت در شناخت نیازها و انتخاب مطالبات بر اساس آن موجب چنین مسئله ای می شود.

ویس کرمی همچنین اظهار کرد: به عقیده من در این انتخابات هوشیاری مردم نقش بسیار حائز اهمیتی دارد، ان شاءالله شخصیت هایی هم که وارد عرصه شدند بدانند که مسیر سختی را در پیش دارند، یکی از سخت ترین ادوار ریاست جمهوری همین دوره پیش رو است و رییس جمهور مسائل دشواری در مقابل خود خواهد دید، کاندیداها از ابتدا ارزیابی کنند که آیا توانایی و تحمل این شرایط را دارند یا خیر؟ که اگر نمی توانند از همین ابتدا خود را شرمنده و مدیون مردم و پروردگار نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + بیست =