کد خبر : 268214
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۲۵
-

شهرام ناظری کنسرت آنلاین برگزار می‌کند؟

شهرام ناظری کنسرت آنلاین برگزار می‌کند؟

بَنِرهای تبلیغاتی در مناطق مختلف شهر تهران با تصاویری از شهرام ناظری، از کنسرت آنلاین خواننده نام آشنای کشورمان خبر می دهد؛ خبری که البته هنوز به تایید رسمی خود شهرام ناظری نرسیده است.

به گزارش عصرقائم، شهرام ناظری در این یک سال اخیر اغلب در خارج از کشور به سر می‌برد و گویا حالا قصد برگزاری یک اجرای آنلاین با همراهی گروه مولوی را دارد.

به تازگی بنرهایی در سطح شهر تهران با جمله «شهرام ناظری بر صحنه ای به وسعت ایران» همراه با تصویر خواننده، نصب شده است که از اجرای آنلاین «آوای دوست» توسط او خبر می‌دهد.

بر اساس این پوسترها قرار است ناظری جمعه ـ هفتم خرداد ماه ـ ساعت ۲۱ از طریق یکی از شبکه های تلویزیون اینترنتی برای مخاطبان به اجرای موسیقی بپردازد؛ البته حساب رسمی این خواننده در اینستاگرام هنوز خبری درباره برگزاری این اجرا منتشر نکرده است.

این اجرا با حضور صابر نظرگاهی نوازنده تار، سینا جهان آبادی نوازنده کمانچه، بابک باربد نوازنده عود، جمشید صفرزاده نوازنده سنتور، توحید وحید نوازنده کمانچه آلتو، فرهاد صفری نوازنده تمبک و شهریار نظری نوازنده دف برگزار خواهد شد.

تلویزیون اینترنتی که مسوولیت برگزاری این کنسرت را عهده دار شده است، به یکی از شرکت های خدمات ارتباطی تلفن همراه تعلق دارد که پیشتر برپایی کنسرت خواننده هایی چون حجت اشرف زاده و همایون شجریان را بر عهده داشته است. هرچند پخش کنسرت همایون شجریان از این اپلیکیشن در خرداد ماه سال گذشته، با حاشیه هایی از جمله اختلالات اینترنتی و مشکلاتی به سبب فراهم نبودن زیرساخت ها برای دریافت توسط کاربران همراه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 11 =