کد خبر : 268307
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
-

حرکت بی‌ادبانه “کامالا هریس” پس از احوال‌پرسی با رئیس جمهوری کره جنوبی

حرکت بی‌ادبانه “کامالا هریس” پس از احوال‌پرسی با رئیس جمهوری کره جنوبی

بسیاری آمریکایی‌ها از آغاز همه‌گیری کرونا در سال گذشته نسبت به میکروب‌ها آگاه‌تر شده‌اند، اما “کامالا هریس”، معاون ریاست جمهوری آمریکا احتمالاً نگرانی‌های واضح خود را بیشتر آشکار ساخته است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فاکس‌نیوز، هریس روز جمعه در حالی توسط دوربین شکار شد که دست راست خود را بلافاصله پس از دست دادن با “مون جائه-این”، رئیس‌جمهور کره جنوبی در کاخ سفید، با کت خود پاک کرد.

هریس بعدتر در توییتر نوشت، وی و مون در مورد کره شمالی، سلامت جهانی و “دلایل ریشه‌ای” مهاجرت به آمریکا از آمریکای مرکزی صحبت کرده‌اند.

بسیاری کاربران شبکه‌های اجتماعی هریس را به بی‌ادبی در مقابل مون متهم کردند و برخی مدعی شدند یک رهبر جمهوری‌خواه برای چنین عملی، با انتقادات بسیار تندتری مواجه می‌شد.

یکی از کاربران نوشت: “آیا این معاون رئیس‌جمهور آمریکاست؟ این نه تنها بی‌احترامی است، اما اگر یک جمهوری‌خواه چنین کاری می‌کرد، “نژادپرستانه” هم تلقی می‌شد و مطمئناً همه اخبار را به خود اختصاص می‌داد… استانداردهای دوگانه کاملاً به نمایش درآمد. ”

یکی از کاربران دیگر نوشت: “عجب! این واقعاً شرم‌آور است”.

یکی دیگر از کاربران توییتر هم این‌طور اظهارنظر کرد که “آیا کره جنوبی دیگر متحد ما نیست؟ ”

در همین حال کاربر دیگری نوشت: ” نمیشه ویروس رو با شلوارت پاک کنی، علاوه بر این، کامالا به طور کامل واکسینه شده”.

آداب اجتماعی معاون رئیس‌جمهور آمریکا در اواخر مه هم مورد سؤال قرار گرفت؛ زمانی که ناظران تیزبین رسانه متوجه شدند هریس هنگام بالا رفتن از پله‌ها برای سوار شدن به هواپیمای مخصوص خود (Air Force Two) به پرسنل نظامی آمریکا درود نگفته است.

حالا فاکس‌نیوز متوجه این شده که هریس در چند موقعیت دیگر هم سلام کردن را جا انداخته است.

چند هفته پس از مطرح شدن انتقادات، هریس ویدئویی را در توییتر پست کرد که سلام دادن وی قبل از سوار شدن در پروازی به کارولینای شمالی را نشان می‌داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 13 =