کد خبر : 268231
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۵
-

افول رژیم صهیونیستی زودتر از تاریخ پیش‌بینی شده در حال وقوع است

افول رژیم صهیونیستی زودتر از تاریخ پیش‌بینی شده در حال وقوع است

یک کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به تحولات اخیر در ارتباط با موضوع فلسطین اظهار کرد: تحولات اخیر نشان داد که افول رژیم صهیونیستی زودتر از تاریخی که پیش بینی می شد در حال وقوع است و در مقابل وحدت فلسطینی‌ها و میزان آمادگی دفاعی رزمندگان عضو جبهه مقاومت به مرحله ای رسیده که امروز از جریان مقاومت به عنوان یک متوازن‌کننده قدرت در منطقه یاد می شود.

به گزارش عصرقائم، سیدرضا صدرالحسینی در گفت‌وگو ، در ارتباط با مقاومت ۱۲ روزه مردم غزه و فلسطین در برابر اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: در شرایطی جنگ ۱۲ روزه غزه به اتمام رسید که بخش قابل توجهی از تبلیغات و عملیات روانی رژیم صهیونیستی و شخص نتانیاهو مانند پر کاهی روی هوا معلق است و اکنون فضا، فضای مقاومت است.

وی با بیان اینکه در تحولات اخیر ما شاهد پیروزی مجموعه مقاومت در فلسطین از جمله حماس، جهاد اسلامی ، گردان های شهدای الاقصی و.. بودیم، گفت: در طی این ۱۲ روز که مردم غزه در راستای حمایت از مردم قدس به صحنه آمدند یکی از مهمترین دستاوردها همبستگی همه مردم فلسطین در مجموعه جغرافیای مختلف در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی بود و این رژیم چنین موضوعی را باور نمی کرد.
این کارشناس مسائل غرب آسیا خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی با بزرگنمایی در حوزه اشراف اطلاعاتی اش و انجام تبلیغات تلاش می کرد که این گونه وانمود کند که می تواند امنیت دیگر کشورها از جمله ایران را با خطر روبرو کند و تلاش داشت حوزه امنیتی خود را تا حوزه خلیج فارس گسترش دهد اما در مقابل این ادعاها دید که صدها موشک در نوار غزه تولید، نگهداری و برای شلیک در لانچر قرار گرفت و از این قدرت بی اطلاع بوده است .
صدرالحسینی افزود: صحبت های مقامات آمریکایی و مقامات قبلی رژیم صهیونیستی علیه نتانیاهو و ساختارهای سیاسی این رژیم بیانگر این موضوع است که رژیم صهیونیستی علیرغم ادعاها و تبلیغات نمی تواند امنیت خود را حفظ کند و این رژیم حتی زودتر از تاریخی که پیش بینی می شد در حال افول است.

وی با بیان اینکه به خاطر وجود ناامنی و ضعف ساختار در رژیم صهیونیستی شاهد مهاجرت معکوس کسانی هستیم که در اراضی اشغالی زندگی می کردند ، ادامه داد: زیرساخت های این کشور دچار آسیب شده است. طبق آمار میزان مراجعه به درمانگاه ها و کلینک های روانشناسی در این منطقه ۴۷ درصد افزایش پیدا کرده است، میزان فرار نیروهای نظامی از پادگان های رژیم صهیونیستی به رقم بی سابقه ای نزدیک شده است اما ارتش اسرائیل از بیان آن خودداری می کند. از طرف دیگر میزان آمادگی نیروهای پشتیبان ارتش نیز کاهش پیدا کرده است.

این کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه در جریان این تحولات متأسفانه همچنان شاهد حمایت مالی و غیرمادی نظام سلطه از این رژیم هستیم و آن ها ابزارهای مختلفی را در این زمینه به کار می برند که از محکوم کردن اسرائیل در سازمان های بین المللی جلوگیری کنند، گفت : چشم انداز پیش روی اسرائیل چشم انداز نامطلوبی است و در مقابل وحدت فلسطینی ها و میزان آمادگی دفاعی رزمندگان عضو جبهه مقاومت به حدی است که امروز از مقاومت به عنوان متوازن کننده قدرت در منطقه یاد می شود و همه این قضایا نشان می دهد که باید از ائتلاف مقاومت به عنوان یکی از مهمترین بازیگران موثر ژئوپلیتیک منطقه نام برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + هشت =