کد خبر : 268107
تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
-

گلایه عزیزی از زمین نداشتن فدراسیون تنیس: ورزش ایران با ما همکاری نکرد

گلایه عزیزی از زمین نداشتن فدراسیون تنیس: ورزش ایران با ما همکاری نکرد

رییس فدراسیون تنیس گفت: با وجود تلاشی که برای گرفتن زمین های تنیس داشتم اما وزارت ورزش و شرکت توسعه به قولشان عمل نکردند و بخش خصوصی همکاری بیشتری با فدراسیون داشته است.

به گزارش عصرقائم، داود عزیزی در حاشیه تور جهانی تنیس جوانان بیان کرد: شاهد برگزاری اولین دوره مسابقات گرید ۴ بودیم. بیش از ۲۰ بازیکن خارجی حضور داشتند به نظرم بازیکنان ما هم خوب  درخشیدند.

او در مورد برگزاری مسابقات فیوچرز برای رده بزرگسالان در ایران تصریح کرد: واقیعت این است برگزاری این مسابقات  در ایران مستلزم وجود اسپانسر قوی است. برگزاری یک هفته فیوچرز ۲۰ هزار دلار هزینه می خواهد و فدراسیون به سختی می تواند آن را  تامین کند. البته با توجه به دعوت از اسپانسرها  این احتمال هست که در ایران برگزار شود.

عزیزی در مورد اینکه چه تلاشی برای پس گرفتن زمین های تنیس توسط فدراسیون انجام گرفته است، تصریح کرد: به شدت تلاش کردیم اما به هیچ نتیجه ای نرسیدیم.  علی رغم قولهایی که وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز دادند، به قولها عمل نشد. و فدراسیون تنیس  فاقد زمین است و به نظرم  بخش خصوصی همکاری بیشتری در این زمینه با ما کرد تا مجموعه ورزش ایران.

او ادامه داد: تمام رایزنی های لازم را با وزارت ورزش و شرکت توسعه برای پس گرفتن زمین های تنیس  کردم. تمام تلاشم را می کنم این اتفاق برای تنیس ایران بیفتد اما فعلا که   هیچ اتفاقی نیفتاده است و شاهد  این هستیم بخش خصوصی به ما کمک می کند.

رییس فدراسیون در پاسخ به این پرسش که بدهی به شرمت توسعه و تجهیز دارند یا خیر، تاکید کرد: بیش از ۵ میلیارد بوده که ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون آن را پرداخت کرده ایم.

او در مورد در خواست فرامرزیان از اداره کل فارس برای اهدای زمین تنیس به هیات این استان گفت: اجرای غلط ماده ۸۸ ماده الحاق ۲ باعث شده همگانی کردن تنیس به سختی انجام شود. همه ادارات کل موظف هستند برای همگانی کردن تنیس، زمین در اختیار هیات ها بگذارند و اینکه هیات های استان ها زمین نداشته باشد اصلا اتفاق خوبی برای تنیس ایران نیست‌ و آسیب جدی  می زند.

عزیزی در مورد اینکه استفاده از داوران خانم در مسابقات مردان چه زمانی انجام می شود نیز تاکید کرد: داوران خانم بژ (نشان داوری) ندارند و با وزارت ورزش رایزنی کرده ایم که این اجازه را بدهد تا سرعت عملشان بالا برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =