کد خبر : 268016
تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
-

مرادی: کاندیداها از دادن وعده‌های توخالی پرهیز کنند

مرادی: کاندیداها از دادن وعده‌های توخالی پرهیز کنند

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای انتخابات در این دوره برای رضای خدا و رضای مردم هم که شده جناح های سیاسی را کنار گذاشته و هدف اصلی هر یک از آنان حل مشکلات مردم با ارائه برنامه باشد.

به گزارش عصرقائم، احمد مرادی در گفت وگو ، با اشاره به طیف هایی که داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شدند و پیش بینی از آرایش سیاسی کاندیداها، بیان کرد: در وهله اول تاکید من به همه مردم این است که با شور و منطق وارد عرصه انتخابات شوند و مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشند. آرزوی همه ملت ایران این است که بتوانیم با انتخابات با صلابت، آینده خوبی را برای کشور تضمین کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: کشور امروز دارای مشکلات فراوانی است، ولی عدم استقبال از انتخابات راهی برای حل مشکلات نخواهد بود.

مرادی گفت: کاندیداهایی که از طیف های مختلف این توانایی و ظرفیت را در خود دیده و به صحنه آمدند باید اجازه دهند پس از تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان، انتخاب گر اصلی مردم باشند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کاندیداها باید از سر دادن شعارهای بی جهت و وعده هایی که توانایی اجرای آن را ندارند پرهیز کنند. مردم ما دیگر سرخورده شدند که اینقدر شعار و وعده های توخالی از کاندیداها شنیدند. فردی باید بر مسند ریاست جمهوری بنشیند که از همین الان تکلیفش را با خودش روشن کرده باشد و برای حل مشکلات مردم بدون نگاه سیاسی و جناحی برنامه داشته باشد.

مرادی در پایان تاکید کرد: امروز وضعیت اقتصاد کشور نیاز به یک جراحی عمیق دارد. از نظر بنده در این دوره برای رضای خدا و رضای مردم هم که شده نامزدها جناح های سیاسی را کنار گذاشته و هدف اصلی هر یک از آنان حل مشکلات مردم با ارائه برنامه باشد. بعد هم هر فردی که رئیس جمهور شد از مدیران توانمند و خوش نام و جوان برای حل مشکلات استفاده کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 15 =