کد خبر : 268047
تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
-

آیت‌الله رشاد پیروزی فلسطینیان را در نبرد سیف‌القدس به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت

آیت‌الله رشاد پیروزی فلسطینیان را در نبرد سیف‌القدس به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت

آیت‌الله رشاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، پیروزی فلسطینیان را در نبرد سیف‌القدس به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در این پیام آمده است:
روزگار تحکم و قدرت‌نمایی صهیونیست‌های غدار به پایان رسیده است.
متن پیام آیت‌الله رشاد بشرح زیر است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا
زعیم حکیم امت و رهبر فرهمند انقلاب اسلامی
حضرت آیت‌الله العظمیٰ خامنه‌ای (نصرَکَ اللَّهُ نَصْرًا عَزِیزًا)
پیروزی قاطع و نمایان جبهه‌ی مقاومت بر رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی، در نبرد «سیف القدرس» را به حضور باهرالنور آن رهبر خردمند و به آحاد امت اسلامی، ارکان جبهه‌ی عظیم مقاومت بویژه گروه‌های جهادی مقتدر فلسطینی، ملت مظلوم فلسطین، بالاخص غزه‌ی قهرمان تبریک عرض می‌کنم.
آنچه رخ داد تجلی بخش کوچکی از قدرت و اقتدار انباشته‌ی جبهه‌ی مقاومت اسلامی بود که پس از فتح الفتوح انقلاب شکوهمند اسلامی، به برکت تعالیم قدسی امام راحل (سلام الله و رضوانه علیه) و تدابیر داهیانه‌ی حضرت مستطاب عالی و تلاش سیدالشهدای مقاومت سردار سلیمانی، اکنون به منصه‌ی ظهور می‌نشیند.
باش تا صبح دولتت بدمد / کاین هنوز از نتایج سحر است.
روزگار تحکم و قدرت‌نمایی صهیونیست‌های غدار و جبار در مقابل دولت‌های بزدل و سازشکار منطقه به پایان رسیده است، دوره‌ی شکست غاصبان سرزمین مقدس، عهد آزادی فلسطین و نوبت رهایی قدس شریف فرارسیده است. خیزش یکپارچه‌ی ملت فلسطین در جای جای این پاره‌ی تن جهان اسلام و این پیروزی مقتدرانه‌ی مجاهدان مقاوم، نقش و نقشه‌ی شوم غربیان، خاصه آمریکای جنایتکار و طرح معامله‌ی قرن او، و روند ذلت‌پذیری و سازش حکام بی‌غیرت و خوفروحته‌ی برخی کشورهای مسلمان در جهت عادی‌سازی روابط با رژیم جعلی و غاصب و رو به زوال را بکلی بر هم زد.
این نبرد پیروز ثابت کرد تنها گزینه‌ی کامیاب و کارآمد پیش روی مسلمانان و مردم فلسطین برای امحاء صهیونیسم از صفحه‌ی روزگار و جغرافیای سیاسی، گزینه‌ی مقاومت مقتدرانه‌ و مسلحانه است.
شایسته است دولت محترم از ظرفیت‌های ارتباطاتی و ابزراهای قانونی و بین المللی، برای مجازات عوامل رژیم صهیونیستی که در این واقعه‌ی خونبار، مرتکب جنایات جنگی شده‌اند، استفاده کند؛ کما این‌که تقاضا می‌شود نهادهای ارجمند ذیربط نیز در تقویت بنیه‌ی نظامی و امنیتی گروههای جهادی برای تحقق پیروزی‌های نمایان‌تر جبهه‌ی مقاومت در آتی، اهتمام مضاعف به کار بندند.
علی‌اکبر رشاد
یکم خرداد ۱۴۰۰

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + چهار =