کد خبر : 268052
تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
-

نگرانی تیم ملی والیبال ایران از نتایج تست کرونای بازیکنان

نگرانی تیم ملی والیبال ایران از نتایج تست کرونای بازیکنان

سرپرست تیم‌ ملی والیبال ایران می‌گوید که تیم ملی والیبال ایران قرار است با تشریفات سختگیرانه به ایتالیا اعزام شود.

به گزارش عصرقائم، لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ در حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. قرار است مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خرداد آغاز شود و تا دوم تیر به مدت ۲۷ روز ادامه داشته باشد و تیم ملی ایران نیز در این بازی‌ها به مصاف رقبایش خواهد رفت.

امیر خوشخبر سرپرست تیم‌ ملی والیبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین نتایج تست کرونا بازیکنان که قرار بود قبل از اعزام به ایتالیا اعلام شود، گفت: جواب تست های تا ساعتی دیگر اعلام خواهد شد و هنوز مشخص نشده است.

او ادامه داد: تیم ملی، بامداد دوشنبه با ۲۵ نفر عازم مسابقات می شود. پرواز تیم ملی ایران از طریق دوحه است و به امید خدا دو شنبه بعد از ظهر در ریمینی خواهیم بود. باید گفت که اکنون پروتکل های اعلامی از سوی فدراسیون جهانی در حال انجام است. قرار است سند های رعایت پروتکل ها در سایت فدراسیون جهانی وارد شود و باید با تشریفات سختگیرانه به ایتالیا اعزام شویم.

سرپرست تیم‌ ملی والیبال ایران ادامه داد: همگی استرس دارند که قرار است جواب تست های کرونا چه باشد و امیدوارم که مشکلی پیش نیاید و بتوانیم تیم کامل برای مسابقات اعزام کنیم.

خوشخبر در پاسخ به اینکه روحیه بچه ها چگونه است؟ گفت: بحث المیپک و رقابت بین بچه ها وجود دارد. ذوق بین بچه ها برای این رویداد بزرگ وجود داشته و حضور مربی صاحب نامی مانند آلکنو باعث شده که به اندازه کافی انگیزه بازیکنان افزایش یابد و تمرینات باشور و شوق بیشتری انجام شود.

او در پایان گفت: اگر تست بازیکنی مثبت شود، قطعا تفکرات انجام شده و بازیکن  جایگزین را سریعا به تیم ملی فرا می خوانیم اما در آخر باید بگویم امیدوارم که مشکلی پیش نیاید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 2 =