کد خبر : 268035
تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
-

میرلوحی: انتخابات ریاست جمهوری بر روابط بین الملل ایران اثر می گذارد

میرلوحی: انتخابات ریاست جمهوری بر روابط بین الملل ایران اثر می گذارد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: انتخابات با مشارکت بالا ظرفیت ما را در منطقه و دنیا نشان می دهد و زبانمان را رسا و غیر الکن می کند. رئیس جمهور بی رای زبانش الکن خواهد بود.

به گزارش عصرقائم، محمود میرلوحی در گفت و گو ، با مثبت ارزیابی کردن فضای ثبت نام های انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری مهم ترین عرصه بروز و ظهور خواست و نظر ملت است. شاید هیچ مراسم و مشارکتی به اهمیت مشارکت در این انتخابات نرسد. این انتخابات نماد حضور همه ملت در یک صحنه و حوزه واحد است و حتی مشارکت همه ایرانیان خارج از کشور را هم در بر می گیرد.

وی ادامه داد: ما وقتی چنین فرصتی در این شرایط مهم را داریم باید بهترین استفاده را از آن انجام دهیم، چنین فرصتی می تواند دو نوع واکنش را در بر داشته باشد؛ یکی اینکه رفتاری انجام دهیم که همه مردم به صحنه بیایند؛ یعنی همه رای های مختلف از جمله رای های خالکستری و آن هایی که رهبری گفتند حتی اگر مخالف نظام هستید هم در انتخابات شرکت کنید هم فرصت رای دادن پیدا کنند. یکی دیگر آنکه با محدود کردن صحنه رقابت میزان مشارکت را کاهش دهند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت مشارکت حداکثری در کشور گفت: ممهم ترین سرمایه هر کشور مردم و حمایت مردمی است. دولتی که اتکایش به حمایت ملی مردم است می تواند مشکلات را برطرف کند. باید روش ها به صورتی تنظیم شوند تا منتخب مردم با بالاترین رای انتخاب شود. در آن صورت است که می توانیم هم در داخل یک دولت قدرتمند داشته باشیم و هم در خارج از مرزهای خود با اقتدار عمل کنیم.

میرلوحی با بیان اینکه ” انتخابات ریاست جمهوری بر روابط بین الملل ایران اثر می گذارد ” گفت: انتخابات با مشارکت بالا ظرفیت ما را در منطقه و دنیا نشان می دهد و زبانمان را رسا و غیر الکن می کند. رئیس جمهور بی رای زبانش الکن خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 5 =