کد خبر : 268152
تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
-

«مناظره درمانی» در استمرار «گفتار درمانی» دولت

«مناظره درمانی» در استمرار «گفتار درمانی» دولت

کاندیداهای نزدیک به جریان اصلاحات این روزها در حالی که هنوز نتیجه بررسی صلاحیت های از سوی شورای نگهبان اعلام نشده است درحال تمرینات فشرده برای ورود به مناظره های انتخاباتی هستند.

به گزارش عصرقائم، درحالی که هنوز نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اعلام نشده است شب گذشته اسحاق جهانگیری از کاندیداهای مورد حمایت جریان اصلاح طلب اعلام کرد که آماده هرگونه مناظره در خصوص راهکار های برون رفت کشور از مشکلات فعلی و دفاع از عملکرد دولت قبل که وی ۸ سال معاون اول آن بوده را دارد.

کاندیداهای اصلاح طلب و جربان نزدیک به دولت در حالی خود را برای ورود به کارزار انتخابات آماده می کنند که هنوز نتیجه احراز صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان اعلام نشده است اما این جریان به طور جدی در حال مهیا شدن برای ورود به مناظره های انخاباتی است از این رو به نظر می رسد این بار سناریوی «مناظره درمانی» را در پیش گرفتند.

خبرها حاکی از آن است یکی دیگر از کاندیداهای نزدیک به این جریان که تبلیغات زودهنگام خود را در فضای مجازی را آغاز کرده است این روزها  به توصیه اطرافیانش در حال تمرینات فشرده برای مناظرات انتخاباتی است.

گفته می شود این کاندیدا در حال حاضر در ویلایی در لواسان به سر می برد و به طور فشرده در حال تمرین برای پاسخ به سوالات متعدد است تا مهارت خود را برای پاسخگویی به سوالات در جریان مناظره های انتخاباتی را افزایش دهد.

مناظره درمانی که این روزها از سوی کاندیداهای نزدیک به دولت کلید خورده است اما استمرار سیاست دولت در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ است که اسحاق جهانگیری به عنوان کاندیدای پوششی حسن روحانی تلاش کرد با گفتار درمانی، هوچی گری و استفاده از الفاظ مخاطب پسند و تحریک احساسات مردم فضا را به نفع کاندیدای مورد حمایت اردوگاه اصلاحات تغییر دهد.

جهانگیری در جریان مناظره های انتخاباتی سال ۹۶ تلاش کرد هوچ گری را چاشنی خوب صحبت کردن و گفتار مخاطب پسند کرده و نتیجه رقابت های انتخاباتی را به نفع روحانی متمایل کند سیاستی که پیش بینی می شود در این دوره از انتخابات نتواند پاسخگوی سوالات افکار عمومی از شیوه مدیریت و عملکرد ۸ سال گذشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 17 =