کد خبر : 267878
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
-

معرفی نفرات برتر مسابقات مینی‌گلف گرامیداشت آزادسازی خرمشهر

معرفی نفرات برتر مسابقات مینی‌گلف گرامیداشت آزادسازی خرمشهر

نفرات برتر مسابقات مینی گلف جام گرامیداشت آزادسازی خرمشهر مشخص شدند.

به گزارش عصرقائم، مسابقات مینی‌گلف جام گرامیداشت آزادسازی خرمشهر با حضور ۶۰ شرکت کننده از تهران، البرز، قم، مازندران، گیلان و خراسان رضوی در دو بخش زنان و مردان با حضور مسئولان فدراسیون گلف در باشگاه مینی‌گلف مینیاتور پارک ملت برگزار شد.

مهرداد جمشیدی در این مراسم گفت: این مسابقات از سال گذشته در ۴ دوره و با عنوان مدافعان سلامت برگزار شد و امسال نیز این جشنواره با همکاری فرید نصیری، مدیر باشگاه مینیاتور برگزار می‌شود که اولین دوره آن با عنوان جام گرامیداشت آزادسازی خرمشهر برگزار شد و امیدوارم در ماه‌های آینده در جمعه آخر ماه و با کم شدن کرونا ادامه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: به پاس علاقه‌مندی و استقبال شرکت‌کنندگان این مسابقات را به مناسبت‌های مختلف ادامه خواهیم داد. مینی‌گلف، گلف و انجمن های تابعه با توجه به خاصیت ذاتی آنها و رعایت فاصله اجتماعی و برگزاری آن در فضای باز می تواند محیط با نشاطی را برای افراد رقم بزند.

دبیر فدراسیون گلف گفت: امیدوارم سال پایانی همه گیری کرونا باشد. در سال گذشته در مینی گلف دستاوردهای خوبی داشتیم و کرسی‌های جهانی کسب کردیم  و جشنواره و دوره‌های آموزشی آنلاین داشتیم و تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردیم.

نفرات برتر بخش زنان:

محیا شهسواری
زینب هادی‌زاده
امیلی یاراحمدی

نفرات برتر بخش مردان:
محمد شکیبامهر
شاهنگ کیانی
حسین آبخیز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =