کد خبر : 267880
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
-

رسیدن “اینوتکس” به ایستگاه آخر با بازدید رییس قوه قضائیه

رسیدن “اینوتکس” به ایستگاه آخر با بازدید رییس قوه قضائیه

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ امروز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه با معرفی برترین‌ تیم‌ها در بخش‌های رقابتی این رویداد و بازدید رییس قوه قضائیه به کار خود پایان داد.

به گزارش عصرقائم، دهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ با بازدید آیت الله سید ابراهیم رییسی، رئیس قوه قضاییه به کار خود پایان داد.

در مراسم اختتامیه این رویداد که با حضور کوتاه رییس قوه قضاییه همراه بود، برترین‌های ۳ بخش رقابتی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ شامل “اینوتکس پیچ”، “اینوتکس بتل” و “استارکاپ” معرفی شدند.

در بخش اینوتکس بتل تیم “نانو فام” به عنوان تیم برتر معرفی شد. به این تیم مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره بانک توسعه تعاون اعطا شد.

در رقابت اینوتکس پیچ تیم “رپید X ” حائز رتبه اول شد. اعطای مبلغ ۲۰ میلیون تومان و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره بانک توسعه تعاون به این تیم تعلق گرفت.

تیم “اکتیویا” حائز رتبه دوم شد و مبلغ ۱۵ میلیون تومان و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره بانک توسعه تعاون به این تیم اختصاص یافت.

تیم “نمالاین” با کسب رتبه سوم موفق به دریافت مبلغ ۱۰ میلیون تومان و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره بانک توسعه تعاون شد.

در بخش استارکاپ تیم هما با حضور آیت خضرایی و محمدمهدی اسدی فر تیم برتر معرفی شد.

در این رویداد دکتر همتی، شهردار پردیس جوانان را از سرمایه‌های کشور دانست و با تاکید بر اینکه دریغ از ما که کمتر به آنها توجه می‌کنیم، گفت: ما در طول این رویداد از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کردیم و از نزدیک با دستاوردهای محققان آشنا شدیم که از آن جمله می‌توان به تجهیزات حوزه انرژی تجدید پذیر، آبیاری هوشمند و مدیریت شهری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در شهرداری ۱۸ تخصص از خدمات شهری تا معماری و شهرسازی و مدیریت شهری را شامل می‌شود، خاطر نشان کرد: ما در تعامل با پارک فناوری پردیس در حوزه مدیریت شهری، هر ساله از این رویداد بازدید داریم و اعلام می‌کنیم که فردا شنبه اول خرداد همکاران ما از شهرداری با شرکت‌های فعال در حوزه مدیریت شهرداری تماس خواهند گرفت.

همتی، از حمایت شهرداری پردیس از دستاوردهای شرکت‌های فناور در حوزه مدیریت شهری خبر داد و یادآور شد: در مجموعه شهرداری پردیس این آمادگی وجود دارد که از ایده‌های نوآورانه در حوزه‌های مرتبط حمایت کنیم.

شهرداری پردیس از  تلاش این شهرداری برای ایجاد پایلوت شهر هوشمند در پردیس خبر داد و اظهار کرد: پردیس از نعمت همجواری با پارک فناوری پردیس برخوردار است، ضمن آنکه بزرگترین کارگاه عمرانی کشور یعنی مسکن مهر در شهر پردیس مستقر است و ۹۰ سازه طی آن ساخته شده است و ۸۵۰۰ واحد صنعتی در این شهر واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =