کد خبر : 267788
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
-

تغییر شرایط پذیرش در خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر

تغییر شرایط پذیرش در خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر

بنا بر اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، با بهبود وضعیت شیوع کرونا در تهران، ممنوعیت‌های پذیرش جدید دانشجویان در خوابگاه‌های این دانشگاه لغو شده است.

به گزارش عصرقائم، دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این اطلاعیه اعلام کرده که با توجه به بهبود وضعیت شهر تهران از شرایط قرمز کرونایی به نارنجی، محدودیت‌های ابلاغی شرایط قرمز در خوابگاه‌ها که به صورت ممنوعیت پذیرش جدید و الزام حضور غیاب روزانه مطرح شده بود، از روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت لغو شد.

همچنین، کلیه دانشجویان ساکن در فاز ششم که اسامی آنها در پرتال آموزش قسمت درخواست خوابگاه تایید شده و پیش از عید در خوابگاه سکونت داشته‌اند، می‌توانند از تاریخ ذکر شده با اخذ تاییدیه بهداشت از مرکز بهداشت و درمان دانشگاه به خوابگاه مراجعت نمایند.

دانشگاه‌ امیرکبیر برای بازگشت دانشجویان به خوابگاه‌ها نکاتی را هم متذکر شده است. براین اساس، کلیه برگه‌های تاییدیه سلامت دانشجویان هنگام ورود به خوابگاه بایستی به انتظامات تحویل داده شود.

همچنین، دانشجویان کارشناسی ارشد ۹۷ که تا ۳۱ فروردین از پایان‌نامه خود دفاع کرده‌اند، تا پایان اردیبهشت ماه مهلت دارند خوابگاه را تخلیه نمایند.

ورودی‌های کارشناسی ارشد ۹۹ نیز پس از ثبت پروپزال و مشخص شدن نوع پروژه در پرتال آموزشی(تئوری و تجربی) خود، برحسب شرایط فازهای پیش‌رو امکان اسکان خواهند داشت.

این دانشگاه در مورد ورودی‌های دکتری ۹۹ اعلام کرد: این دانشجویان در تابستان سال جاری امکان استفاده از ظرفیت خوابگاه به مدت یک ماه را خواهند داشت و امکان استفاده مستمر از خوابگاه برای این‌ دسته از دانشجویان، پس از تصویب پروپزال خواهد بود.

بنا بر اعلام دانشگاه امیرکبیر، اطلاعیه فاز هفتم اسکان در صورت پایداری شرایط در دهه اول خرداد منتشر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + پانزده =