کد خبر : 267812
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
-

تعهد بایدن به کمک برای بازسازی غزه با همکاری سازمان ملل

تعهد بایدن به کمک برای بازسازی غزه با همکاری سازمان ملل

رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتش در تحسین توافقی که به ۱۱ روز جنگ رژیم صهیونیستی و حماس پایان داد، وعده مشارکت کشورش در زمینه کمک انسانی و بازسازی در نوار غزه را داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا که بعد از اعلام اخبار مربوط به توافق آتش بس در اراضی اشغالی برای مدت کوتاهی در کاخ سفید حاضر شد، وعده داد، آمریکا از طریق سازمان ملل و دیگر بازیگران بین المللی همکاری خواهد کرد “تا به ارائه کمک‌های انسانی سریع وهماهنگی حمایت بین‌المللی از مردم در غزه و همچنین از تلاش‌ها برای بازسازی غزه بپردازد”.

او تاکید کرد، کمک‌های مربوط به بازسازی با شراکت با تشکیلات خودگردان فلسطین ارائه خواهند شد.

بایدن گفت: ما این کار را در شراکت کامل با تشکیلات خودگردان فلسطین و نه با حماس به شیوه‌ای که به حماس اجازه دوباره پر کردن زرادخانه نظامی‌اش را ندهد انجام خواهیم داد.

بایدن در صحبت‌هایش “از رویکردش برای مدیریت این بحران دفاع” کرده و بار دیگر گفت: “فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها به یک اندازه حق زندگی در صلح و امنیت را دارند.”

او گفت: دولت من به دیپلماسی بی سروصدا و بی وقفه ما تا پایان ادامه خواهد داد. من معتقدم ما فرصتی واقعی برای کسب پیشرفت داریم و من متعهد به کار برای آن هستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 2 =