کد خبر : 267739
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۱۰
-

اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برای متقاضیان دکتری بدون آزمون

اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برای متقاضیان دکتری بدون آزمون

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد که امکان مشاهده “تایید” یا “عدم تایید” اولیه مدارک متقاضیان دکتری بدون آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ فراهم شده است.

به گزارش عصرقائم، با توجه به اینکه مهلت تمدید شده برای ثبت‌نام دکتری بدون آزمون(استعدادهای درخشان) سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در تاریخ ۲۸ فروردین سال جاری به پایان رسیده بود، متقاضیان هم‌اکنون می‌توانند از تایید یا عدم تایید اولیه خود آگاهی یابند.

بنا بر اعلام دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، کلیه متقاضیان پذیرش در دوره‌های دکتری بدون آزمون این دانشگاه، می‌توانند برای اطلاع از تایید یا عدم تایید اولیه مدارک خود، با همان گذر واژه و رمز عبوری که در سیستم گلستان ایجاد کرده بودند، وضعیت خود را مشاهده نمایند.

در اطلاعیه این دانشگاه آمده که چنانچه وضعیت متقاضیان “تایید” اعلام شده است، باید برای آگاهی از زمان برگزاری مصاحبه، به اطلاعیه‌های دانشکده‌ها و مدیریت تحصیلات تکمیلی مراجعه نمایند. در صورت “عدم تایید” نیز علت تایید نشدن، درج شده است.

پذیرش دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برای مقطع دکتری در رشته‌های برق، عمران، مکانیک،صنایع، نقشه‌برداری، هوافضا، کامپیوتر، مهندسی و علم مواد، فیزیک و ریاضی انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 9 =