کد خبر : 267552
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۵۵
-

پوچتینو: دو جام در چهار ماه؟ باور نکردنی است

پوچتینو: دو جام در چهار ماه؟ باور نکردنی است

سرمربی پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است که توانست دومین جام خود را با تیمش به دست آورد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از اسپورت، در دیدار نهایی جام حذفی فرانسه دو تیم پاری سن ژرمن و موناکو برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر پاریسی‌ها به پایان رسید تا پوچتینو دومین جام خود را با تیم پاریسی به دست آورد.

سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: در ۴ ماهی که هدایت پاری سن ژرمن را برعهده گرفته‌ام ۲ جام به دست آورده‌ام و این باور نکردنی است. بسیار خوشحال هستم. متاسفانه هواداران در این لحظات جذاب در کنار ما نیستند با این حال جام را به آن‌ها هدیه می‌کنیم.

او ادامه داد: عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و از همان ابتدا تا پایان توپ و میدان را در اختیار داشتیم. در بازی‌های فینال باید در درجه نخست به دنبال پیروزی بود نه بازی زیبا. من تجربه تلخی در این زمینه دارم تا جایی که در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول بسیار زیبا بازی کردیم اما بازنده شدیم.

پوچتینو در ستایش از ام‌باپه گفت: او واقعا حیرت‌آور است. بسیار خوشحالم که در تیمم چنین بازیکن بزرگی را دارم.

او در پایان گفت: یک بازی دیگر در لیگ باقی مانده است و باید خود را به خوبی برای آن آماده کرد. صرف نظر از نتایج دیگر تیم‌ها باید برابر برست به پیروزی برسیم و امیدوارم که قهرمان لیگ فرانسه شویم.

تا پایان رقابت‌های لیگ فرانسه تنها یک هفته دیگر باقی مانده است و پاری سن ژرمن با یک امتیاز کم‌تر نسبت به لیل در رده دوم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =