کد خبر : 267536
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۱۵
-

ام باپه: بنزما کمک زیادی به ما خواهد کرد

ام باپه: بنزما کمک زیادی به ما خواهد کرد

مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه از بازگشت بنزما به تیم ملی خوشحال است و تاکید کرد که این بازیکن کمک زیادی به تیم خواهد کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از اکیپ، دیدیه دشان در فهرست فرانسه برای یورو ۲۰۲۰ نام کریم بنزما را قرار داد تا این بازیکن بعد از ۵ سال دوباره پیراهن تیم ملی فرانسه را بر تن کند.

ام باپه در واکنش به بازگشت بنزما به تیم ملی گفت: من از بازگشت بنزما بسیار خوشحال هستم. مدتها پیش گفتم که دوست دارم در کنار بازیکنان بزرگ بازی کنم. بنزما یکی از بهترین ها است. اکنون بازیکنان زیادی در جهان وجود ندارند که بهتر از بنزما باشند.

او ادامه داد: بنزما ۱۰ سال است که در تیم بزرگ رئال مادرید بازی می کند. او تجربه بالایی دارد و می داند در بازی های بزرگ چگونه فشار را تحمل کند. بدون شک او کمک زیادی به ما خواهد کرد. بنزما یک بازیکن با استعداد و بزرگ است. بازی کردن در کنار بازیکنان بزرگ راحت است و من خیلی زود با بنزما هماهنگ خواهم شد.

پاری سن ژرمن با شکست موناکو قهرمان جام حذفی فرانسه شد. ام باپه در واکنش به قهرمانی تیمش گفت: وقتی در تیم بزرگی مثل پاری سن ژرمن بازی می کنید هر جامی اهمیت پیدا خواهد کرد. ما باشگاه جوانی هستیم و می خواهیم به تاریخ سازی خود ادامه دهیم.

او در واکنش به جدایی از پاری سن ژرمن گفت: فعلا اجازه بدهید که از این لحظات لذت ببریم. نگاه کنید، همه خوشحال هستند و این بسیار مهم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − شش =