کد خبر : 267454
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
-

یزدانخواه: بازی کردن برای پرسپولیس اشتباه بود

یزدانخواه: بازی کردن برای پرسپولیس اشتباه بود

ملی‌پوش واترپلوی ایران گفت: متاسفانه اشتباه کردم که برای تیم پرسپولیس بازی کردم، چون قدر زحمات ورزشکار را نمی‌دانند.

به گزارش عصرقائم، مهدی یزدانخواه در گفت‌وگو ،درباره شرایط فعلی خود با توجه به شروع شدن تمرینات تیم‌ ملی واترپلو، توضیح داد: ما قبل از عید در حد یک هفته ده روز لیگی را داشتیم و تنها دو هفته قبل از مسابقات تمرین ‌داشتیم تا فقط آسیب نبینیم. خود من لیگ را با مصدومیت شروع کردم، اما با کمک پزشک خوشبختانه خودم را به لیگ رساندم و با تیم ارتش سوم شدیم.

او افزود: پس از لیگ تعطیلات عید را داشتیم که خود من هم واقعا رعایت نکرده بودم و وزنم بالا رفت و اصلا آماده نبودم. از هجدهم فروردین تمریناتم را در یک باشگاه خصوصی شروع کردم تا از نظر بدنی برای اردوی تیم ملی آماده شوم. الان اردو شروع شده و یک ماهی است که زیر نظر آقای چیریچ کار می‌کنیم. هدف ما مشخص است و برای مسابقات پیش رو برنام داریم، اما تمرینات اصلی شروع نشده چون باید به سطحی برسیم که کادرفنی بتواند فشار بیشتری را در تمرینات به بازیکنان وارد کند. رفته رفته که بهتر شویم فشار تمرینات نیز بیشتر خواهد شد.

ملی‌پوش واترپلوی ایران که سابقه بازی در لیگ صربستان را دارد، درباره شرایط کلی تیم‌ ملی نیز گفت: واقعیت این است که شرایط کلی تیم الان خوب نیست، به هر حال یک سال و نیم تمرین نکرده‌ایم. از شرایطی خارج شده‌ایم که برای المپیک تمرین می‌کردیم و تا آخرین لحظه رویای المپیک داشتیم. متاسفانه به دلیل مشکلات پیش آمده بخاطر کرونا انتخابی المپیک لغو شد و این رویا را از ما گرفتند. خیلی سخت است برای هر ورزشکاری، برای یک چیز برنامه‌ریزی کند اما نشود.

او ادامه داد: الان اوضاع تیم در حال بهتر شدن است و باید کم کم پیش برویم. متاسفانه بخاطر کرونا وضعیت زندگی به گونه‌ای شده که باید ببینیم اصلا چه کسی در این سیستم دوام می‌آورد. شرایط تیم هم رفته رفته بهتر می‌شود و الان نسبتا خوب هستیم.

یزدانخواه در پاسخ به این سوال که آیا برای لژیونر شدن دوباره برنامه‌ای دارد؟ اظهارکرد: آن سالی که لژیونر شدم واقعا اشتباه بود که برگشته و برای پرسپولیس بازی کردم. تا همین الان پول من را نداده‌اند. من دوست داشتم با آقای رضایی باشم که واقعا نمی‌دانم چرا پرسپولیس پول ما را نمی‌دهد. بخاطر کرونا سال پیش نشد لژیونر شویم، اما دوست دارم دوباره این اتفاق رخ دهد و تلاشم را از همین حالا شروع کرده‌ام.

او با ابراز ناراحتی از عملکرد باشگاه پرسپولیس گفت: واقعیت این است که من یک سال و نیم است مصاحبه می‌کنم، اما هیچکس توجه نمی‌کند. من الان دیگر به آن پول اهمیت نمی‌دهم ولی خدا می‌بیند، ما زحمت کشیدیم و قهرمانی را آوردیم. به نظرم باید قدر ورزشکاران را بدانیم چون یک بازیکن یا مربی از شهرستان می‌آید و یک سال در تهران به دور از خانواده زحمت ‌می‌کشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =