کد خبر : 267425
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
-

مقاومت فلسطین: حملات علیه دشمن صهیونیستی در تمامی مناطق فلسطینی ادامه دارند

مقاومت فلسطین: حملات علیه دشمن صهیونیستی در تمامی مناطق فلسطینی ادامه دارند

مدیر دفتر رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت در فلسطین تاکید کرد: مقاومت مستمر است و حملات ما علیه دشمن صهیونیستی ادامه دارند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، محمد البریم “ابومجاهد”، مدیر دفتر رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت در فلسطین تاکید کرد: مقاومت فلسطین مستمر است و حملات ما علیه دشمن صهیونیستی در هر نقطه از اراضی فلسطینی ادامه دارند.

ابومجاهد اظهار کرد: خسارات بزرگی که به نیروهای دشمن صهیونیستی وارد شده و کشته‌ها و زخمی‌های آنها در اثر حملات توپخانه‌ای و هوایی دردناک مقاومت به آنها، نشان می‌دهد که مقاومت هنوز خوب است و این مقاومت همانی است که سرعت رویایی برای تحقق اهداف نبرد “شمشیر قدس” را تعیین می‌کند.

مدیر دفتر رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت در فلسطین با تقدیر از گروه‌های مردم فلسطین که از فراخوان اعتصاب فراگیر در طول فلسطین از بحر تا نهر استقبال کردند، گفت: بابت عملیات تیراندازی علیه سربازان جنایتکار فلسطینی و شهرک‌نشین‌ها در سراسر محورهای درگیری در کرانه باختری تبریک می‌گوییم و دعوت می‌کنیم زمین در یاری قدس، مسجد الاقصی و کودکان پاک و بی‌گناه غزه، آتش‌فشان‌های خشم خود را زیر پای اشغالگران متجاوز روشن کند.

او در ادامه از تشکیلات خودگردان فلسطین و دستگاه‌های امنیتی خواست پشتیبان و حامی جوانان انقلابی در کرانه باختری بوده و برای حمایت از خون‌های ریخته شده در غزه فورا به نبرد شمشیر قدس وارد شده، با حمله صهیونیست‌های جنایتکار مقابله کرده و طعم مرگ را در تمامی کوچه‌ها و خیابان‌های کرانه باختری‌مان به دشمن صهیونیستی بچشانند.

ابومجاهد در پایان نیز گفت: این دشمن جنایتکار و رهبران تروریست آن تنها زبان زور، مقاومت، پایداری و پایبندی به اصول، پافشاری بر استمرار جنگ تا پیروزی و بیرون کردن اشغالگران از تمامی خاک و مقدسات‌مان را می‌فهمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − دوازده =