کد خبر : 267446
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
-

اعلام موجودیت ستادهای دانشجویی رییسی

اعلام موجودیت ستادهای دانشجویی رییسی

ستادهای دانشجویی ابراهیم رییسی با صدور بیانیه ای اعلام موجودیت کرد.

به گزارش عصرقائم، بیانیه اعلام موجودیت شورای هماهنگی ستادهای دانشجویی حجت‌الاسلام رئیسی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ (عنکبوت/۶۹)

در آستانه گام دوم انقلاب شکوهنمد اسلامی لزوم تحول در حکمرانی و انقلابیگری در رفتار پیش از هر زمانی احساس می شود، ظرفیت های بی بدیل نظام اسلامی، سرمایه انسانی جهادی و تجارب ارزشمند ۴۰ ساله در کنار منظومه فکری و گفتمانی نورانی امامین انقلاب اسلامی، نقشه راهی روشن و هدایتگر برای گام نهادن در مسیر دولت سازی و درنهایت تمدن سازی اسلامی است.

الگوی زنده و پویای مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نماد آشکاری از تبدیل سخت ترین تهدیدها به فرصت های کم نظیر است، جبهه ای که توانستن را بر پایه ایمان، ولایتمداری و اعتقاد راسخ به توان و ظرفیت های داخلی معنا کرد و الهام بخش شد.

اینک جمهوری اسلامی بر پایه همراهی و ایستادگی چهل ساله ملت قهرمان و شهیدپرورش با عبور از گردنه ها و چالش های سخت و خطرناک جنگ، ترور، تحریم، کودتا و تحریف، توانسته است حاکمیتی متفاوت از مکاتب شرق و غرب را با موفقیت به جهانیان ارائه دهد؛ صدالبته ضعف ها و چالش های قابل توجهی از جمله مشکلات اقتصادی، معیشتی و رفاه عمومی زندگی ملت شریف ایران را تحت الشعاع قرار داده است که ناشی از مدیریت دولتی ناکارآمد، برونگرا و ضعف های نظارتی و سیاستگذاری مجالس گذشته بوده است.

ما به عنوان شورای هماهنگی ستادهای دانشجویی حضرت آیت الله رئیسی معتقدیم «دولت جوان حزب الهی» راه علاج مشکلات کشور و نقطه عزیمت از شرایط ناعادلانه و نامتوازن موجود به شرایط مطلوب است و این تحول جز با روی کارآمدن دولتی عدالت محور، انقلابی، ضد فساد و مردمی با اعتقاد به همکاری های عزتمندانه بین المللی امکان پذیر نیست.

عزم راسخ ما بر این است در این مسیر با حمایت از آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی بعنوان چهره ای شاخص و کارآزموده و اعلام رسمی یک «نه» بزرگ به عاملان و بانیان وضع موجود که آزمون خود را با کارنامه شکست خورده پس داده اند، در این عرصه ورود کرده و در وهله اول به مشارکت قدرتمند جوانان متخصص و متعهد و در نهایت مشارکت حداکثری به نفع تشکیل دولت مردمی برای ایران قوی کمک کنیم .

ضمنا از همه دانشجویانی علاقمند به فعالیت ستادی دعوت می شود در راستای هم افزایی و وحدت رویه با ارسال پیامک به آی دی https://t.me/puyesh_raesi در پیامرسان تلگرام با ما همراه شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − پانزده =