کد خبر : 267347
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۴۰
-

همه چیزهایی که باید راجع به فیلر بینی بدانید

همه چیزهایی که باید راجع به فیلر بینی بدانید

اگر به دلیل شکستگی یا قوز زیاد، از فرم بینی خود ناراضی هستید؛ حتما در بین روش های اصلاح فرم بینی مثل رینو پلاستی اسم فیلر بینی هم به گوشتان خورده است. اما این روش چیست و برای چه نوع بینی هایی استفاده می شود. چه مزایا و معایبی دارد. در ادامه به بررسی این روش می پردازیم.

به گزارش عصرقائم، اگر به دلیل شکستگی یا قوز زیاد، از فرم بینی خود ناراضی هستید؛ حتما در بین روش های اصلاح فرم بینی مثل رینو پلاستی اسم فیلر بینی هم به گوشتان خورده است. اما این روش چیست و برای چه نوع بینی هایی استفاده می شود. چه مزایا و معایبی دارد. در ادامه به بررسی این روش می پردازیم.

فیلر بینی چیست؟

فیلر به ترکیبات مختلفی گفته می شود که از خاصیت حجم دهندگی و پرکنندگی برخوردارند؛ که به اصطلاح به آن ژل می گویند. فیلر هیالورونیک امروزه به عنوان پرکاربرد ترین ژل مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل محبوبیت آن سازگاری با پوست انسان است و البته عوارض بسیار کمی هم دارد.

چه کسانی گزینه خوبی برای تزریق هستند

تزریق فیلر بینی برای هر کسی انتخاب مناسبی نیست و فقط برای افرادی استفاده می شود که بینی کوچکی دارند و دچار قوز هستند. این اشخاص با این روش می توانند بینی خود را صاف و فرم بینی خود را اصلاح کنند.

مزایا و معایب فیلر بینی

بدن یک فرد ممکن است در برابر تزریق فیلر واکنش دفاعی داشته باشد و در نتیجه علایم مختلفی نظیر تورم، کبودی، خون ریزی و عفونت بروز کند. یکی از اتفاقات مرسوم در این روش عفونت کردن است. عیب دیگر این روش موقتی بودن آن است و شما باید حداکثر بعد از شش ماه آن را تمدید کنید.

البته نحوه تزریق و نوع ژل نیز بسیار مهم است. پس حتما اگر با پذیرفتن تمام خطرات و دردهای احتمالی تصمیم به تزریق فیلر یا ژل بینی دارید از یک متخصص خوب کمک بگیرید اما اگر بینی شما مورد مناسبی برای تزریق فیلر باشد این روش مزایایی هم دارد از جمله این که نسبت به جراحی بینی هزینه های کمتری دارد، غیر تهاجمی است، به دوره ریکاوری و استراحت نیاز ندارد و بلافاصله بعد از تزریق می توانید نتایج آن را مشاهده کنید.

مراقبت های لازم پس از تزریق فیلر

از لمس ناحیه درمان تا ۶ ساعت بعد خودداری کنید. بعد از آن می توانید محل را به آرامی با آب و صابون شست وشو دهید.

تا زمانی که تورم و قرمزی اولیه برطرف نشده است ناحیه تحت درمان را در معرض گرمای شدید (به عنوان مثال نور آفتاب) یا سرمای شدید قرار ندهید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =