کد خبر : 267433
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
-

سرویس جدید مراقبت از کودکان و سالمندان بر اساس پروتکل‌های بهداشتی رونمایی شد

سرویس جدید مراقبت از کودکان و سالمندان بر اساس پروتکل‌های بهداشتی رونمایی شد

مراقبت و نگهداری از سالمندان و کودکان، سرویس جدید یکی از شرکت‌های استارت آپی است که امروز در حاشیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ رونمایی شد.

به گزارش عصرقائم، یکی از شرکت‌های استارت‌آپی بعد از ارائه خدمات آرایشی و بهداشتی برای بانوان بر بستر مجازی، اخیرا سرویس مراقبت و نگهداری از سالمندان و کودکان با عنوان “بانی زندگی هوشمند” خود را در حاشیه دهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ رونمایی کرد.

این سرویس خدماتی سعی دارد با استفاده از “بانی”یارهای آموزش دیده و دارای تاییدیه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از کودک و سالمند در منزل نگهداری کنند. در حال حاضر این سامانه آنلاین درخواست خدمات، در استان‌های تهران و البرز راه اندازی شده است و تا خرداد ماه امسال در منطقه کیش نیز بهره برداری خواهد شد.

علیرضا موسوی، مدیر دیجیتال مارکتینگ این شرکت استارت‌آپی با بیان اینکه سرویس‌های این شرکت در خرداد سال ۹۹ به صورت رسمی در دسترس کاربران قرار گرفته است، اظهار کرد: چالش‌های متفاوتی پیش روی ما است که نیاز است در جهت رفع آنها چالش‌ها گام برداریم که از جمله آن می‌توان به ارائه یک تعریف مشخص از سرویس یا خدمت اشاره کرد. این کار با اضافه کردن جزئیات زیاد در خصوص محصولاتمان امکان پذیر است، علاوه بر آن نیاز به فرهنگ سازی داریم.

موسوی با اعلام این خبر که در تلاشیم سرویس جدیدی به سرویس مذکور اضافه کند، افزود: سرویس مراقبت از کودک و سالمند سرویس جدید ماست که معتقدیم می‌تواند اتفاقات خوبی را برای ما به همراه داشته باشد. این سرویس‌ها شامل نگهداری و مراقبت از کودک و سالمند است که  شامل بخش‌های دقیق از جمله سرویس‌های روزانه، ساعتی، ۶ ماهه و غیره است.

این شرکت قصد دارد خدمات خود را در ۱۰ کلانشهر راه اندازی کند. به گفته مسوولان این شرکت متقاضیان برای دریافت این خدمات می‌توانند به صورت رایگان درخواست خود را در سامانه طراحی شده وارد کنند و پس از دریافت خدمات وجه را پرداخت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + یازده =