کد خبر : 267388
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۴۵
-

حسین زهی: فرافکنی و اختلاف افکنی مانع انتخاب اصلح می‌شود

حسین زهی: فرافکنی و اختلاف افکنی مانع انتخاب اصلح می‌شود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید سعی کرد تا در فضای منسجم درونی مردم آگاهی لازم را از کاندیداها کسب کنند و به دور از تنش ها و حواشی فرد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش عصرقائم، اسماعیل حسین زهی در گفت وگو ، با تاکید بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم برای انتخاب اصلح در انتخابات و پرهیز از پرداختن به حاشیه ها، بیان کرد: یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد حضور چهره های مختلف از جریانات سیاسی در صحنه انتخابات و توجه به سلایق مختلف جامعه است. همان طوری که مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید داشتند باید زمینه آن را با در نظر گرفتن سلایق مختلف جامعه فراهم کرد. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه قوی برای دولت آینده خواهد بود تا بتواند برای حل مشکلات کشور با قدرت گام بردارد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز وضعیت اقتصادی و بحث معیشت مهم ترین مطالبه مردم از کاندیداهاست. طبعیتا در دایره انتخاب آنان نیز فردی که برنامه کارشناسی برای حل این مشکلات داشته باشد می تواند جای بگیرد. با توجه به اینکه در این دوره از انتخابات کشور در محاصره اقتصادی می باشد دامن زدن به مسائل حاشیه ای، فرافکنی و اختلافات درونی می تواند منافع ملی را به خطر بیندازد.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: هر کسی که در جمهوری اسلامی زندگی می کند حق رای و حق اظهار نظر دارد. تخریب و حمله به نظر دیگری قابل قبول نیست. باید سعی کرد تا در فضای منسجم درونی، مردم آگاهی لازم را از کاندیداها کسب کنند و در فضایی به دور از تنش ها و حواشی فرد اصلح را انتخاب کنند تا بتوانیم بعد از انتخابات با تعامل و انسجام در مسیر حل مشکلات کشور گام برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + بیست =