کد خبر : 267445
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
-

تیراندازی سربازان اسرائیلی به یک فلسطینی در ایست بازرسی قلندیا

تیراندازی سربازان اسرائیلی به یک فلسطینی در ایست بازرسی قلندیا

سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در ایست بازرسی قلندیا به یک جوان فلسطینی به گمان اینکه قصد اجرای عملیاتی با سلاح سرد را دارد، تیراندازی کردند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، در حالی که از روز سه‌شنبه درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها در ایست بازرسی قلندیا واقع در شمال قدس اشغالی ادامه دارند، سربازان ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در این ایست به یک جوان فلسطینی به گمان اینکه قصد اجرای عملیاتی با سلاح سرد را دارد، تیراندازی کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز امروز با طرح این ادعا که یک جوان فلسطینی در ایست قلندیا قصد اجرای عملیاتی با سلاح سرد را داشت، بدون اشاره به جزئیات ماجرا، از تیراندازی به این شخص خبر دادند.

عصر دوشنبه نیز سربازان اسرائیلی به سمت یک شهروند فلسطینی در نزدیکی یک بازار قدیمی تره‌بار در شهرک قدیمی شهر الخلیل شلیک کردند. آنها مدعی شدند که این فلسطینی قصد حمله داشته است.

دو روز قبل نیز یک جوان فلسطینی که در نزدیکی گذرگاه الظاهریه در جنوب شهر الخلیل دست به عملیاتی زده بود، در تیراندازی سربازان اسرائیلی به شهادت رسید.

هفت تن از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در عملیاتی در محله شیخ جراح در قدس اشغالی زخمی شدند و در ادامه عامل این عملیات در تیراندازی اشغالگران به شهادت رسید.

برخی فعالان شبکه‌های اجتماعی از استمرار درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و اشغالگران در ایست بازرسی قلندیا در شمال قدس اشغالی خبر دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 10 =