کد خبر : 267474
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
-

برگزاری تمام مکانیزه انتخابات شورای شهر ساری

برگزاری تمام مکانیزه انتخابات شورای شهر ساری

رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات مازندران بر ضرورت تمهید زیرساخت های مناسب جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات تمام مکانیزه در شهر ساری تاکید کرد و گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر ساری تمام مکانیزه برگزار می شود.

به گزارش عصرقائم، ابوذر قربانی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان ضمن تشریح موضوع جلسه؛ بر ضرورت تمهید زیرساخت های مناسب جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات تمام مکانیزه در شهر ساری تاکید کرد و افزود: با توجه به دریافت ۹۰۱ دستگاه تمام مکانیزه از وزارت کشور برای ساری، آمادگی فرمانداری ساری جهت کلیه تمهیدات لازم، موضوعی مهم و ضروری است.

قربانی، با اشاره به پوشش مخابراتی روستاهای استان خصوصا در نقاط دوردست، یادآور شد: همکاری و تعامل اداره کل ارتباطات و مخابرات استان در این راستا امری ضروری است .

عباسعلی رضایی، فرماندار شهرستان ساری، آمادگی فرمانداری ساری را جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات تمام مکانیزه شورای اسلامی شهر و همکاری در زمینه مرتفع گردیدن مشکلات ارتباطی مخابرات را اعلام نمود.

عزیزی، معاون دفتر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت و دبیر کمیته فناوری ستاد انتخابات استان ضمن اشاره به آمادگی دفتر فناوری اطلاعات در ارسال تجهیزات الکترونیکی انتخابات و آموزش مربیان جهت آموزش به کاربران دستگاه های تمام مکانیزه و احراز هویت، در مورد مشکلات آنتن دهی در روستاها با توجه به افزایش شعب در روستاها مطالبی را افزود.

گفتنی است در این جلسه مقرر گردید شرکت مخابرات استان؛ جهت رفع مشکلات در نقاط کم پوشش و فاقد پوشش کل استان، فرمانداری ساری؛ جهت رفع موانع ( مجوزهای لازم در شهر ساری ) شرکت مخابرات جهت ارائه زیرساخت های مخابراتی، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، نسبت به شناسایی و نصب دکل های مخابراتی در نقاط فاقد پوشش یا تقویت در نقاطی با پوشش ضعیف در سطح استان همکاری لازم را بعمل آورند، اداره کل اداری و مالی استانداری جهت نقل و انتقال و یا تحویل دستگاههای الکترونیکی مرتبط با انتخابات نهایت دقت، مراقبت و رعایت نکات ایمنی را در نظر گرفته و اعمال نماید و دفتر فناوری اطلاعات استانداری و فرمانداری ساری، برنامه ریزی برای آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص انتخابات تمام مکانیزه را صورت دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − شانزده =