کد خبر : 267320
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
-

کاندیدای بدون برنامه با اذهان عمومی بازی نکنند

کاندیدای بدون برنامه با اذهان عمومی بازی نکنند

کارشناس سیاسی گفت: مردم به دنبال بهبود معیشت و ثبات اقتصادی هستند و نفراتی که برنامه و تیمی جهت تحقق این مباحث ندارند وارد نشوند و با اذهان عمومی بازی نکنند.

به گزارش عصرقائم، محمود مرادی در گفت و گو ، اظهارکرد: رزمندگان ایرانی در دفاع از حرم حماسه‌های زیادی آفریدند و داعشی‌ها فهمیدند که ایران و ایرانی کیست؛تکفیری‌ها، نیروهای النصره و داعشی‌ها مجهز به سلاح‌های  بسیار پیشرفته بودند و کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع، کمترین جنایت داعشی‌ها بود،آنان بویی از انسانیت نبرده و مسلمان و غیر‌مسلمان را ذبح می‌کردند.

وی گفت: مدعیان حقوق بشر، تجهیز داعش را بر عهده داشتند اما شهدای مدافع حرم با شجاعت خودشان در مقابل آتش دشمن ایستادند تا از حریم اهل‌بیت(ع) دفاع کنند و دشمن را از حریم و خاک کشورمان دور کنند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: داعش تا نزدیکی مرزهای ایران آمده بود و فاصله‌ای با استان‌های مرزی ما نداشت و این شهدای مدافع حرم بودند که مردانه و غیورانه به جبهه رفتند، مدافعان حرمی که در اوج جوانی از همسر و فرزند خردسال خود گذشتند و برای جهاد در راه خدا هجرت کردند و مصداق آیه الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ شدند.

این استاد دانشگاه افزود:اکنون وظیفه ما است که قدردان شهدا و خانواده‌های آنان باشیم و با درک صحیح جامعه جهانی و نگاه منفعت طلبانه غرب، خودمان به فکر کشور خود باشیم و از مسئولان غربگرا و غربگدا فاصله بگیریم و به جوانان و ملتزمان به نظام و کشور خودمان تکیه کنیم و این موضوع میسر نخواهد شد مگر اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری یک دولت جوان و انقلابی در کشور شکل گیرد که این موضوع می تواند از طریق انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ محقق شود.

مرادی خاطرنشان کرد:هم اکنون در شرایط کرونایی تعدادی از مردم بیمار، بسیاری از مشاغل تعطیل و عده‌ای زیادی بیکار شدند، مشکل تامین مایحتاج ، قیمت فزاینده دلار و بی ارزشی پول ملی و ورشکستگی بسیارهای از تولیدکنندگان و … که این فشار روانی زیادی را به توده‌های مردم وارد ‌کرده و در نتیجه می تواند در مشارکت سیاسی آنان نیز تاثیر داشته باشد.

وی تأکید کرد: نیاز مردم این است که دولت قوی و دولت با برنامه‌ای سرکار بیاید  که همت اول و برنامه اساسی‌اش رفع دغدغه‌های اقتصادی و مالی مردم است اما در همین شرایط هم نامزدهایی آمده‌اند که با مسایل کم اهمیت و حاشیه‌ای خواستار جلب توجه هستند و کم کاری‌ها و ضعف خودشان را به طرق مختلف توجیه و تفسیر می کنند و  با ملت صداقت ندارند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: مردم دنبال وعده‌های پوشالی نیستند، دنبال عملگرایی و تلاش برای جبران همه خسارت‌های صورت گرفته درکشور هستند، مردم به دنبال بهبود معیشت و ثبات اقتصادی هستند و خواهشا نفراتی که برنامه و تیمی جهت تحقق این مباحث ندارند وارد نشوند و با اذهان عمومی بازی نکنند.

مرادی گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی – مذهبی هست که برای خودمان تصمیم می گیریم و به سرنوشت خودمان و کشورمان حساسیم و امیدواریم بادرک شرایط، جامعه به فرد عمگرا، داری تیم منسجم ، قوی، و با سبقه اجرایی خوب رای دهند تا با تلاش مردم و مسئولان کشور از شرایط بد اقتصادی خارج شود و در راستای تمدن سازی اسلامی که از اهداف انقلاب اسلامی بوده هست حرکت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 5 =