کد خبر : 266582
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
-

رافت: با برد داربی، پرسپولیس قدم مهمی برای قهرمانی برداشت

رافت: با برد داربی، پرسپولیس قدم مهمی برای قهرمانی برداشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم با پیروزی برابر استقلال قدمی مهمی برای کسب قهرمانی برداشت.

به گزارش عصرقائم، پایان رافت در گفت‌وگو ، درباره پیروزی پرسپولیس برابر استقلال اظهار کرد: ابتدا باید کسب این پیروزی را به هواداران پرسپولیس تبریک بگویم. با این پیروزی، پرسپولیس نشان داد با همه وجود تلاش می‌کند و قدم مهمی در این راه برداشت تا پنجمین قهرمانی را کسب کند و به هواداران تقدیم کند.

وی افزود: داربی برای پرسپولیس حساس بود چون برای ماندن در کورس قهرمانی برد در این بازی لازم بود. در نیمه اول بازی جذابی از پرسپولیس ندیدم اما در نیمه دوم پرسپولیس بازی بهتری به نمایش گذاشت و نشان داد که تیم برتر زمین است. بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند و نقطه قوت استقلال را بستند و توانستند تاکتیک خود را به حریف دیکته کنند. در نیمه دوم هم وریا غفوری و هم محمد نادری از کار افتادند و عملا نتوانستند برای استقلال کاری انجام بدهند. در این بازی‌ها معمولا فرصت گل کمی به دست می‌آید اما با این حال پرسپولیس به خوبی از فرصت به دست آمده استفاده کرد و گل برتری را به ثمر رساند.

رافت همچنین گفت: در نیمه اول فضا بین هافبک‌های تیم زیاد می‌شد اما در نیمه دوم فضای بین خطوط کم شد و پرسپولیس توانست بهتر عمل کند. در نیمه دوم پرسپولیس در کار دفاعی هم به خوبی کار کرد و به غیر از فرصتی که در اختیار دیاباته بود، عملا استقلال فرصت گلی هم به دست نیاورد. این نشان می‌دهد گل‌محمدی به خوبی توانست خط حمله استقلال را از کار بیندازد.

وی در ادامه به گلزنی عیسی آل‌کثیر در این دیدار اشاره کرد و گفت: بسیار خوب است که مهاجمی مثل آل‌کثیر گلزنی می‌کند و این‌قدر آماده نشان می‌دهد. عملکرد شهریار مغانلو و آل‌کثیر بسیار  خوب است و این دو بازیکنان می‌توانند بیش از این به  پرسپولیس کمک کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره درگیری‌های پایان بازی هم گفت: مقصر این اتفاقات آقای اکبریان داور بازی بود. وقتی زمان بازی تمام شده، او می‌خواست زمان بازی ادامه داشته باشد و همین امر هم کمک کرد که شاهد درگیری‌ها پایان بازی باشند. بازیکنان هم باید سعی کنند با تمرکز بازی کنند و به راحتی کارت قرمز نگیرند.

وی همچنین ادامه داد: پرسپولیس بعد از بازگشت از آسیا مدیریت خوبی انجام دادند و ۴ امتیاز از دو بازی حساس به دست آوردند که این امر می‌تواند کمک کند پرسپولیس برای پنجمین بار پیاپی قهرمان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + یک =