کد خبر : 266580
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
-

انتقاد تند از وزیر ارتباطات

انتقاد تند از وزیر ارتباطات

سرمربی استقلال می‌گوید اگر پنالتی روی قایدی اعلام می‌شد، شرایط داربی تغییر می‌کرد.

به گزارش عصرقائم، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: ما در هر دو نیمه برتر از پرسپولیس بودیم. فکر می‌کنم که موقعیت‌های بهتری نسبت به پرسپولیس داشتیم و آن‌ها از تک موقعیت‌هایشان استفاده کردند. داربی هم همین است و هر تیمی از تک موقعیت‌هایشان استفاده کنند، برنده می‌شود. من مسئولیت باخت در داربی را برعهده می‌گیرم و بازیکنانم خوب بازی کردند. اگر داور پنالتی دقیقه پنج روی قایدی را اعلام می‌کرد، شرایط فرق می‌کرد ولی در کل خیلی بهتر از پرسپولیس بودیم و مستحق باخت نبودیم.

وزیر ارتباطات پس از باخت استقلال در داربی ۹۵ در توئیتی نوشت “ولی بنظرم اون دو ستاره، سیاره بودند”. مجیدی با اشاره به این توئیت وزیر ارتباطات ادامه داد: باعث تاسف است که وزیر مملکت نمی داند قشری از هواداران استقلال جوانانی هستند که با برد و باخت تیم شان یک هفته ناراحت و خوشحال هستند. مشکل مملکت هم به خاطر حضور چنین وزرایی است. امیدوارم ایشان که وزیر هستند سطحی در حد وزیر داشته باشند.

سرمربی استقلال درباره صحنه‌ای که استقلالی‌ها معتقد بودند روی قایدی خطای پنالتی رخ داد، بیان کرد: اگر پنالتی ما در دقیقه ۵ گرفته می‌شد، جریان بازی تغییر می‌کرد. از پرسپولیس بهتر بودیم و مستحق باخت نبودیم.

مجیدی درباره مشکل گل‌زنی تیمش توضیح داد: واقعیت همین است. من باید مشکل تیمم را پیدا کنم. ما پس از بازی‌های آسیایی تمرکز لازم را نداریم و از موقعیت‌هایمان استفاده نمی‌کنیم ولی پرسپولیس از تک موقعیتش استفاده کرد.

او در ادامه درباره دلیل عصبی بازی کردن یزدانی گفت: من عصبانیتی ندیدم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا دلیل بازی ندادن به مرادی فنی بوده است، اظهار کرد: ما روز قبل از بازی با ذوب آهن او را به خاطر کشیدگی از ناحیه دو قلو در اختیار نداشتیم. او دو، سه جلسه با ما تمرین کرد ولی به شرایط بازی نرسید.

مجیدی درباره کسب یک امتیاز از ۳ بازی آخر لیگ گفت: تمام تمرکز و نیروی ما برای جام حذفی است. به هر جهت شکست مقابل پرسپولیس برای من خیلی سخت است و خیلی تجربه‌اش نکردم. ما با تمام وجود در جام حذفی بازی می‌کنیم.

او در پایان درباره عصبی بازی کردن تیمش در نیمه دوم گفت: وقتی شرایط بازی به نفع ما بود و برخلاف جریان بازی گل خوردیم باعث شد که تمرکزمان را از دست بدهیم. شاید منظور شما از عصبانیت همین است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 6 =