کد خبر : 266275
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
-

کدام لژیونرهای تیم ملی فوتبال واکسن زده‌اند؟

کدام لژیونرهای تیم ملی فوتبال واکسن زده‌اند؟

برخی از فوتبالیست‌های ایرانی شاغل در خارج از ایران واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و در صورت دعوت به تیم ملی، مشمول فهرست واکسیناسیون نیستند.

به گزارش عصرقائم، واکسیناسیون تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان داخلی آغاز شد و پیش از اعزام به اردوی کیش، بازیکنان لژیونر هم دوز نخست این واکسن را دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر ۳۳ دوز از این واکسن تزریق شده و طبق اطلاعات موجود، ۱۵ دوز از این واکسن برای بازیکنان لژیونر و همینطور برخی از مسئولان اجرایی در نظر گرفته شده است. البته به گفته مسئولان، بازیکنانی که در خارج از کشور واکسن تزریق کرده باشند، در ایران مشمول فهرست واکسیناسیون نخواهند بود.

مطابق اطلاعات منتشر شده در رسانه‌ها، تاکنون چندین لژیونر ایرانی در کشورهای چین، روسیه و قطر واکسن کرونا را دریافت کرده و مشکلی از این بابت ندارند اما در کشورهای توسعه یافته‌ای مانند انگلیس، پرتغال، بلژیک، دانمارک، کرواسی، یونان و … هنوز فوتبالیست‌ها مشمول دریافت این واکسن نشده‌اند.

از لژیونرهایی که واکسن کرونا دریافت کرده‌اند می‌توان به شجاع خلیل زاده، امید ابراهیمی، سردار آزمون، رامین رضاییان، علی کریمی و مرتضی پورعلی‌گنجی اشاره کرد که احتمال دعوت آن‌ها به تیم ملی می‌رود.

از طرفی بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، صادق محرمی، سیدمجید حسینی، اللهیار صیادمنش، مهدی طارمی، امیر عابدزاده، جعفر سلمانی، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس و کریم انصاری‌فرد هنوز مشمول دریافت این واکسن نیستند.

این ۱۲ بازیکن جزو فهرست لژیونرهایی هستند که می‌توانند به تیم ملی ملحق شوند و در تمرینات آماده‌سازی تیم‌ملی پیش از اعزام به بحرین در جزیره کیش شرکت کنند.

با توجه به باقی ماندن ۱۵ دوز از این واکسن برای تیم ملی، احتمالا این بازیکنان به تیم ملی دعوت خواهند شد و دوز نخست واکسن را دریافت می‌کنند ولی حضور آن‌ها در بحرین قطعی نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 10 =