کد خبر : 266206
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
-

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، تضمین کننده امنیت ملی است

حضور حداکثری مردم در انتخابات، تضمین کننده امنیت ملی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در کشور ما ایران ، انتخابات یک حماسه بزرگ ملی است که مظهر مردم سالاری دینی، پشتوانه معنوی نظام، تهدید کننده تهدیدات دشمن و تضمین کننده امنیت ملی ماست.

به گزارش عصرقائم، علی خادم با تاکید بر اینکه جریان تحریم و تحریف در دو خط موازی حرکت می‌کنند ، اظهار کرد: متاسفانه با جنگ اقتصادی که دشمن راه انداخته و سوء مدیریتهایی که شاهد آن هستیم ، جریان تحریم و تحریف همسوی با هم حرکت می‌کنند که مهمترین خواسته دشمن است.

وی افزود: تضعیف روحیه مقاومت و اعتماد به نفس ملی ، تکرار عبارت “ما نمی توانیم” ، قوی جلوه دادن دشمن و برجسته کردن ضعفهای داخلی، از جمله سناریوهایی است که دشمن با ابزار رسانه‌ای روی آنها کار می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو با دو جبهه‌ی سیاسی و بین المللی مهم مواجه است ، تصریح کرد: جبهه مقاومت و جبهه ظلم و ستم جهانی ، دو جبهه مهم در انتخابات خرداد ماه سال جاریست. رییس جمهور قبلی آمریکا با رییس جمهور فعلی هیچ فرقی ندارد ، فقط تاکتیکها عوض شده است. آمریکا تلاش می‌کند با در دست گرفتن برجام، سرنوشت انتخابات کشور ما را در دست بگیرد و مردم باید با هوشیاری انتخابی درست داشته باشند.

این مسوول ضمن ابراز همدردی با مردم ، مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه را ناشی از سوء مدیریتها دانست و خاطرنشان کرد: مردم ما به دلیل مشکلات معیشتی فراوانی که دارند، رنجیده خاطر هستند و اعتمادشان را به برخی مسوولین از دست داده اند. اما همچون گذشته به نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار مانده اند.

خادم به ضعف مسولین دولت اشاره و بیان کرد: متاسفانه مسوولین ما به سراغ جوانان و نخبگان نمی‌روند و همین امر موجب مهاجرت بسیاری از ظرفیتهای علمی، اقتصادی و صنعتی به خارج از کشور شده است. در حالیکه اگر به این ظرفیتها توجه شود، بسیاری از ضعف‌ها برطرف گردیده و مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.

رسانه های داخلی باید اعتمادسازی کنند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر با انتقاد از رشد بی محابای فضای مجازی ، نفوذ فرهنگ غربی در خانواده ها را موجب نگرانی دانست و تصریح کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مهمترین تراز نظام مقدس اسلامی در انتخابات است.

این مسوول ادامه داد: زمینه های آگاه سازی باید فراهم شود و رسانه های داخلی به عنوان مهمترین ابزار اطلاع رسانی باید در این زمینه فرهنگ سازی کنند و رسانه‌ها باید با شفاف سازی و بیان حقایق بین مردم اعتماد آن‌ها را جلب کننند تا  اعتمادسازی منجر به اقناع کردن مردم شود.

علی خادم ، شعار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را “از مردم ، با مردم و برای مردم” اعلام کرد و افزود: ما تلاش می کنیم که از تمام توانمندیهای سپاه استفاده کنیم و برای مردم کار انجام دهیم تا مشکلات اقتصادی مردم کمتر شود. اما ممکن است اطلاع رسانی در این زمینه ضعیف باشد.

وی خاطرشنا کرد: در حال حاضر تقابل رسانه ای وجود دارد و رسانه های داخلی ما به صورت متحد و شبکه‌ای کار نمی کنند. در حالیکه رسانه های دشمن بر علیه ما صف آرایی کرده اند و با یکدیگر همدل و منسجم شده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک روحیه جهادی بود که متعلق به همه مردم است و این شهید بزرگوار فقط متعلق به سپاه و یا هیچ ارگان نظامی دیگری نیست و حضور میلیونی مردم در مراسم باشکوه تشییع نشان داد که چقدر روحیه جهادی موجب ستایش مردم است و محبوبیت می آورد. اما متاسفانه عده ای در داخل کشور گفتمان مقاومت را باور ندارند، در حالیکه هر گونه پس روی به منزله پیشرفت دشمن است و هیچ کس با روحیه تسلیم به جایی نخواهد رسید.

مهتاب مظفری سوادکوهی 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 11 =