کد خبر : 266141
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۴۵
-

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه‌های آمریکا در شرایط کرونایی+تصاویر

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه‌های آمریکا در شرایط کرونایی+تصاویر

با پایان یافتن ترم بهار، دانشگاه‌های آمریکا جشن فارغ‌التحصیلی ۲۰۲۱ دانشجویان خود را به شیوه‌های حضوری و مجازی برگزار می‌کنند.

به گزارش عصرقائم، با گذشت دو ترم کرونایی،‌ دانشگاه‌های جهان همچنان فعالیت خود را به صورت مجازی دنبال می‌کنند. این روزها که پایان ترم بهاری است، دانشگاه‌های آمریکا در حال برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان خود هستند.

شیوه برگزاری این جشن نیز به تصمیم هر دانشگاه بستگی دارد. برخی از دانشگاه‌ها جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان خود را به صورت حضوری، و برخی دیگر به صورت مجازی برگزار کردند.

این در حالی است که واکسیناسیون دانشجویان و اساتید در آمریکا آغاز شده. به نحوی‌که اغلب دانشگاه‌های این کشور قصد دارند ترم پاییز را به صورت حضوری برگزار کنند.

دانشگاه “هاروارد”( Harvard)

جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه “هاروارد” در تاریخ ۲۷ ماه مه صرفا به صورت مجازی برگزار می‌شود. البته مسئولان این دانشگاه قول داده‌اند که در آینده‌ای نزدیک، کلاس‌های حضوری این دانشگاه مجددا برگزار شود.

“موسسه فناوری ماساچوست”( MIT)

این دانشگاه نیز جشن فارغ‌التحصیلی خود را به صورت مجازی برگزار می‌کند. البته دانشگاه “ام‌آی‌تی” از هم‌اکنون وعده داده که جشن ۲۰۲۲ را به صورت حضوری برگزار کند.

دانشگاه “سینسیناتی”(Cincinnati)

دانشگاه “سینسیناتی” بزرگترین جشن فارغ‌التحصیلی خود در تاریخ این دانشگاه را به صورت حضوری برگزار کرد.

رئیس دانشگاه سینسیناتی گفت: کلاس فارغ‌التحصیلی ۲۰۲۱ دانشگاه سینسیناتی یک رکورد شکنی در تاریخ این دانشگاه محسوب می‌شود. چراکه ۶ هزار و ۸۸۶ دانشجو، ۷ هزار و ۲۲۵ مدرک کسب کردند.

دانشگاه “براون”(Brown) 

این مراسم برای دانشجویان فارغ التحصیل به صورت حضوری برگزار شد ، خانواده ، دوستان و دیگران نیز توانستند این مراسم را به صورت مجازی تماشا کنند.

مراسم فارغ‌التحصیلان تحصیلات تکمیلی و دانشکده پزشکی جداگانه برگزار شد و پس از آن دو مراسم جداگانه در دو نوبت برای باقی دانشجویان برگزار شد.

دانشگاه “مونتانا”(Montana) 

دانشگاه مونتانا جشن فارغ‌التحصیلی خود برای دانشجویان ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ میلادی را به صورت حضوری برگزار کرد. در جشن این دانشگاه، خانواده‌ها نیز اجازه حضور داشتند.

دانشگاه “واشبرن”(Washburn)

دانشگاه واشبرن مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان خود برای مقاطع کاردانی، کارشناسی،‌کارشناسی ارشد و ‌دکتری را به صورت حضوری برگزار کرد.

در این جشن،‌هر دانشجوی فارغ‌التحصیل اجازه داشت تعدادی مهمان دعوت کند. البته هم دانشجویان و هم مهمانان ملزم به ماسک زدن بودند.

دانشجویان تنها اجازه داشتند به هنگام دریافت مدرک خود ماسک را بردارند.

دانشگاه “میامی”( Miami)

دانشگاه میامی در مراسم حضوری این جشن به ۴ هزار و ۸۰۰ فارغ‌التحصیل مدرک اعطا کرد.

این مراسم در طول سه روز و در یک فضای باز برگزار شد. تمامی افرادی که قادر به حضور فیزیکی در این مراسم نداشتند، توانستند به صورت مجازی و به صورت مستقیم این جشن را دنبال کنند.

دانشگاه “دوک”( Duke)

این دانشگاه در راستای انگیره بخشی به دانشجویانی که به تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اند، از “جان لجند”( John Legend) خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر آمریکایی برای سخنرانی در این جشن دعوت کرد.

این مراسم به صورت حضوری در فضای باز یک استادیوم برگزار شد و طبق اعلام دانشگاه دوک، یک مدرک افتخاری نیز به جان لجند اعطا شد.

دانشگاه “نورث ایسترن”( Northeastern)

جشن فارغ‌التحصیلی این دانشگاه نیز به صورت حضوری برگزار شد. اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی، دوستان و خانواده دانشجویان فارغ‌التحصیل شده امکان حضور در جشن را نداشتند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + هفده =