کد خبر : 266221
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
-

ابومرزوق آمادگی مشروط حماس برای آتش‌بس را به اطلاع بوگدانف رساند

ابومرزوق آمادگی مشروط حماس برای آتش‌بس را به اطلاع بوگدانف رساند

معاون وزیر خارجه روسیه و موسی ابومرزوق به بررسی آخرین رویدادهای فلسطین پرداختند. رئیس دفتر سیاسی حماس نیز تاکید کرد: مقابله با دشمن اسرائیلی نامحدود است و گروه‌های مقاومت اراده قوی دارند و بازوانشان بلند است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سایت النشره، این اظهارات اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در حالی است که موسی ابومرزوق، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس در تماس تلفنی با میخائیل بوگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد، تدابیر اسرائیلی‌ها در حق ساکنان فلسطین محله الشیخ جراح در قدس شرقی غیرقانونی بوده و حملات به مناطق مسکونی غیرقابل قبول است.

ابومرزوق گفت، حماس آماده توقف هرگونه اقدام نظامی علیه اسرائیل است اما براساس متقابل و با درک ضرورت این‌که جامعه جهانی فشار مطلوبی بر اسرائیل وارد کند تا مانع از هرگونه اقدامی مبتنی بر خشونت و زور و اهانت به مسجد الاقصی شود، همچنین هرگونه اقدام غیرقانونی در حق ساکنان عرب قدس شرقی متوقف شود.

بوگدانف نیز بر اهمیت توقف خشونت تاکید کرد و گفت، تجاوز به غیرنظامیان با هر وابستگی قومی و طایفه‌ای از جمله حملات به تاسیسات مدنی در خاک اسرائیل و فلسطین غیرقابل قبول است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 2 =