کد خبر : 265579
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۱۰
-

نویدکیا: این که از روی نیمکت پرسپولیس به بازیکنان می‌گفتند روی زمین بیفتند، فاجعه‌بار است

نویدکیا: این که از روی نیمکت پرسپولیس به بازیکنان می‌گفتند روی زمین بیفتند، فاجعه‌بار است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید نیمکت‌نشینان پرسپولیس به بازیکنان‌شان می‌گفتند که روی زمین بیفتند.

به گزارش عصرقائم، محرم نویدکیا بعد از تساوی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی پایاپایی در نیمه نخست بود. ما خیلی سر حال نبودیم. کمی هم طبیعی بود چون وقتی تیم‌های اول و دوم جدول با هم بازی می‌کنند، کمی فشار روی بازیکنان و کادر و داوران وجود دارد. در نیمه دوم از نظر موقعیت، بازی معمولی بود اما از نظر دوندگی بازی سنگینی بود. تا وقتی گل نخورده بودیم بازی معمولی را پیش می‌بردیم اما بعد از گل، بازی خوبی انجام دادیم و فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم و حتی یکی دو صحنه مشکوک به وجود آمد که نمی‌خواهم درباره آن‌ها صحبت کنم. می‌گویند کارشناسان گفته‌اند که پنالتی بوده است اما برای من مهم نیست، مهم این بود بعد از این که گل خوردیم تیم ما خوب بازی کرد و از فضاها به خوبی استفاده کرد.

او افزود: بعد از گلی که خوردیم، بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم اما در نهایت می‌توانم بگویم از نظر موقعیتی خیلی بازی زیبایی نبود اما طبیعی است در این بازی‌ها دوندگی بالا است.

نویدکیا درباره حضور تماشاگران سپاهان مقابل هتل این تیم هم گفت: نمی‌دانم چطور بگویم. بارها هم گفتم و درباره آن صحبت کرده‌ام. ما امروز ۷۰ دقیقه در راه بودیم و این خیلی سخت است و نمی‌دانم چطور از هواداران خواهش کنم. می‌دانم نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند اما باید درک کنند که ۷۰ دقیقه در مسیری که باید ۲۵ دقیقه‌ای بیاییم، سخت است. با این کار تمرکزمان را از دست می‌دهیم. از هواداران می‌خواهم اگر هم می‌آیند، مقابل هتل حضور داشته باشند و اجازه بدهند اتوبوس مسیرش را برود.

وی درباره درگیری بازیکنان دو تیم بعد از بازی هم گفت: چون با داوران صحبت می‌کردم متوجه نشدم که چه شده است اما شنیدم گفتند یکی از بازیکنان پرسپولیس شروع کرد و چنین جنجالی رخ داد. برایم کمی عجیب است و خودم این را شنیدم که از روی نیمکت به بازیکنان بگویند روی زمین بیفتید، این واقعا برایم عجیب بود که چنین تیمی با این همه قدمت برای به دست آورد سه امتیاز و یا یک امتیاز از روی نیمکت به بازیکنان بگویند روی زمین بیفتید. این برای فوتبال ما که فکر می‌کنیم در آسیا بهترینیم برای کسب یک امتیاز بیش‌تر فاجعه بار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − یازده =