کد خبر : 264662
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۴۵
-

استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان در کارخانه نوآوری

استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان در کارخانه نوآوری

تفاهم‌نامه همکاری بنیاد نخبگان استان مرکزی با کارخانه نوآوری ماشین‌سازی اراک برای استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان به امضاء رسید.

به گزارش عصرقائم، تفاهم‌نامه همکاری بنیاد نخبگان استان مرکزی به منظور جهت‌دهی به ظرفیت‌های استانی برای حمایت بیشتر و بهتر از اجتماع نخبگانی و زمینه‌سازی برای تزریق ایده و تفکر نخبگان و مستعدان به بخش‌های صنعتی و واحدهای تولیدی، با کارخانه نوآوری ماشین‌سازی اراک با هدف توسعه همکاری‌های مشترک در امور نخبگان و برنامه‌های نخبگانی به امضاء رسید.

این تفاهم‌نامه‌ با موضوع شیوه همکاری مشترک بین دو نهاد و ایجاد زمینه‌های لازم برای استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان و همکاری در برگزاری رویدادهای کارآفرینی امضا شد.

شرکت ماشین‌سازی اراک ( سهامی عام) به‌منظور پشتیبانی از صنایع بنیادین و برآورده‌کردن نیازهای صنعتی کشور، در سال ۱۳۴۶ در زمینی به مساحت ۱۳۴ هکتار در شهر اراک تأسیس شد و در سال ۱۳۵۰ به عنوان نخستین صنعت سنگین کشور به بهره‌برداری رسید.

به نقل از بنیاد ملی نخبگان، این شرکت در حوزه ساخت تجهیزات نفتی، مخازن بزرگ، سازه‌های فلزی، بویلرهای حرارتی، گلوله‌های سنگین فلزی، انواع پل، دکل‌ها و تولید شیرهای تخصصی فعالیت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − دو =