کد خبر : 264694
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
-

ترامپ فعلا جایی را برای انتشار پیام‌هایش یافته است

ترامپ فعلا جایی را برای انتشار پیام‌هایش یافته است

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا در وب‌سایت خود فضایی را به پیام‌هایش اختصاص داد که می‌شود آنها را در توییتر و فیسبوک با دیگران به اشتراک گذاشت، جاهایی که هنوز از ورود به آنها محروم است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری رویترز، این اقدام یک روز پیش از آن انجام شد که هیات نظارت شرکت فیسبوک تصمیم بگیرد که آیا تعلیق فعالیت ترامپ در این پلتفورم را همیشگی کند یا خیر. ترامپ به دنبال شورش مرگبار علیه کنگره در شش ژانویه به دست هوادارانش از فعالیت در یک سری از شبکه‌های اجتماعی منع شد.

جیسون میلر، مشاور ارشد رئیس جمهوری پیشین آمریکا در پیامی توییتری گفت که این مجموع پست‌ها، آن پلتفورم رسانه اجتماعی که ترامپ قصد راه‌اندازی آن را داشت، نیست. او نوشت: ما در آینده نزدیک درباره آن خبرهایی خواهیم شنید.

این سایت که اولین بار فاکس نیوز درباره آن گزارش داد، تحت عنوان “از میز دونالد جی. ترامپ” شناخته می‌شود و حاوی پست‌هایی از ترامپ است که می‌شود آنها را به اشتراک گذاشت و پسندید. یک منبع آگاه گفت که این سایت به دست یک شرکت خدمات دیجیتال به نام “کمپین نوکلیس” ساخته شده که در دست “برد پاسکال”، مدیر سابق کمپین ترامپ است.

پست‌های این سایت، تکرار ادعاهای ترامپ مبنی بر این است که او به علت تقلب گسترده در انتخابات ۲۰۲۰ شکست خورد و از جمهوری‌خواهانی که منتقد او هستند، مثل سناتور میت رامنی و لیز چنی انتقاد کرده است.

توییتر و فیسبوک محتوای پست‌هایی از دیگر حساب‌های کاربری را که به گفته آنها تلاش می‌کنند تا ممنوعیت علیه ترامپ را دور بزنند، حذف می‌کند. فیسبوک هنوز به نوع برخورد با پست‌هایی که از این فضای جدید به اشتراک گذاشته شوند، اظهارنظری نکرده است. توییتر برای همیشه فعالیت ترامپ با ۸۸ میلیون دنبال‌کننده را لغو کرد، حتی اگر او دوباره نامزد انتخابات شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 5 =