کد خبر : 264670
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
-

برگزاری میز خدمت بسیج در روستای شکتای ساری+تصاویر

برگزاری میز خدمت بسیج در روستای شکتای ساری+تصاویر

در راستای حل مشکلات مردم میز خدمت بسیج در بخش کلیجانرستاق در روستای شکتای ساری برگزار شد.

به گزارش عصرقائم، در ایام ماه مبارک رمضان و در راستای حل مشکلات مردم، میز خدمت بسیج در بخش کلیجانرستاق توسط حوزه مقاومت خاتم انبیاء با حضور ادارات آب،برق،گاز،مخابرات،مسکن وتعاون در روستای شکتا برگزار شد.

در این برنامه که نمایندگانی از ادارات مختلف که مستقیما با مردم سرو کار دارند حضور یافته و به سوالات و مشکلات مردم پیرامون موضوع مربوطه پاسخ داده و راهنمایی کردند.

در این جلسه مردم این بخش مشکلات و خواسته های خود را به گوش مسئولین رساندند.

مهمترین هدف برگزاری میز خدمت جهادی افزایش مقبولیت و کارآمدی نظام اداری و افزایش رضایتمندی مردم، دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، دیدن برخی واقعیت‌ها و تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

بزرگترین رسالت سازمان بسیج نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی بی منت در دستگاه‌ها و ادارات است که در این راستا، رفع مشکلات مردم، پر رنگ کردن نقش مساجد و مصلی‌ ها، به عنوان یک پایگاه اصلی برای حل مشکلات مردم است.

بسیج زمینه ساز اجتماع و وحدت و یکپارچگی است. بسیج در اکثر امور میانجی گری و ناجی مشکلات کشور شده است و نقش های بی بدیلی را در طول تاریخ جمهوری  اسلامی ایفا نموده است و هرجا که عرصه ای را برای خدمت به مردم شریف و ولایتمدار بیابد سریعا وارد عمل شده و افتخار خادمی را نصیب خود می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − شش =